obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Interactie tv achter een titanium 22
mfrank66
Beste forumleden

Ik wil wellicht in de toe-komst naar interactieve tv via mijn glasvezelmodem titanium 22. Daarachter heb ik een fritzbox4040 met diverse switches.
Momenteel gebruik ik een humax 5200c aan de coax voor de tv.

Ik had begrepen dat ik voor interactieve tv een aparte kabel moet leggen van poort twee van de titanium naar mijn tv, maar dat is me nogal een end in de kruipruimte.
Via de fritzbox heb ik utp lopen naar de tv toe. Zou ik de interactieve ontvanger niet aan deze utp kunnen hangen?
Ik las iets over IGMP snooping die dan wel aan moet staan op de fritzbox, dan kan ik uitzoeken uiteraard.
Wifi verbinden voor een interactieve tv is haast geen optie in Ijsselstein bij ons want er zit een grote stoorzender in de buurt.
 
mfrank66
niemand??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactie tv achter een titanium 22', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
fritzbox 7490 blijven gebruiken achter Genexis Platinum router Algemeen : 1 11 sep 2020
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk : 51 25 apr 2020
Apple AirPort Extreme plaatsen achter genexis 7840 Algemeen : 8 04 feb 2020
Advertentie