Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
Bagger snelheid met snelste Abonnement
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 15 September 2011, 09:52
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Met de apparatuur die we nu hebben in het 14xx-gebied zijn snelheidsproblemen op basis van het netwerkverkeer vrijwel uitgesloten. Eventueel wil ik wel naar je signaal of andere zaken kijken als het weer optreeed Markmart. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
darkstalker |
Geplaatst op 27 February 2012, 19:02
|
Activiteit » Maassluis » 3141KT » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Turris Omnia » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 137 Lid sinds: 21 Oct 2010 |
Whoa whoa Whoa; wat gebeurt hier nou? Hopelijk is het een moment opname van vanavond Nouja, lijp... het is weer goed na een schop tegen de kabelmodem en router ^_^ Gewijzigd door darkstalker op 27 February 2012, 19:27 |
|
|
popmart1970 |
Geplaatst op 14 May 2012, 10:46
|
Activiteit » Schiedam » 3123CA » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Belkin N600 » Humax iRHD-5050c Berichten: 144 Lid sinds: 14 May 2012 |
Hallo hier een berichtje van misschien een nwe Caiway klant in Schiedam (postcode 3123) Ben voornemens het alles in 1 lounge abo te nemen.....echter is er voor mij nog een hele belangrijke vraag alvorens tot aanmelden over te gaan!! Wat is de te verwachten snelheid (50MB wordt aangegeven als max ?!!) op mijn adres/postcodegebied. Heb nu ADSL en haal een snelheid van rond 1600 Kb/s ( rond 14 Mb/s dus..) indien de snelheid vd kabel gegarandeerd aanzienlijk sneller is (30 Mb/s plus) zou voor mij de stijging van kosten voor een alles in 1 pakket (t.o.v. huidig pakket) acceptabel zijn!! Ik hoop dat er mensen zijn die mij op weg kunnen helpen !!! Thnx!! |
|
|
breaker |
Geplaatst op 14 May 2012, 22:41
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G250 Berichten: 174 Lid sinds: 02 Mar 2012 |
Ik woon ook in 3123ik heb relax ik haal standaart de maximale snelheid van 35 mb |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 15 May 2012, 13:51
|
Quote popmart1970 schreef: Hallo hier een berichtje van misschien een nwe Caiway klant in Schiedam (postcode 3123) Ben voornemens het alles in 1 lounge abo te nemen.....echter is er voor mij nog een hele belangrijke vraag alvorens tot aanmelden over te gaan!! Wat is de te verwachten snelheid (50MB wordt aangegeven als max ?!!) op mijn adres/postcodegebied. Heb nu ADSL en haal een snelheid van rond 1600 Kb/s ( rond 14 Mb/s dus..) indien de snelheid vd kabel gegarandeerd aanzienlijk sneller is (30 Mb/s plus) zou voor mij de stijging van kosten voor een alles in 1 pakket (t.o.v. huidig pakket) acceptabel zijn!! Ik hoop dat er mensen zijn die mij op weg kunnen helpen !!! Thnx!! Bij kabelinternet is de snelheid van de verbinding minder afhankelijk van de bekabeling en apparatuur buiten de woning, je kunt er bij Caiway op rekenen dat je daadwerkelijk de snelheid krijgt waarvoor je een abonnement af neemt. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
pauke |
Geplaatst op 15 May 2012, 14:55
|
Activiteit » 4731 » Alles-in-1 G150 Berichten: 82 Lid sinds: 12 Apr 2012 |
Bij kabelinternet is de snelheid van de verbinding minder afhankelijk van de bekabeling en apparatuur buiten de woning, je kunt er bij Caiway op rekenen dat je daadwerkelijk de snelheid krijgt waarvoor je een abonnement af neemt. Bert Vellekoop[/quote] Ben het daar niet mee eens ,heb super abo en zou 25 MB moeten halen maar haalde meestal niet meer als 16 MB. Sinds dat ze bezig zijn met glasvezel aanleggen hier is mn snelheid ineens rond de 19 MB. Dus nog steeds niet de beloofde snelheid. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 15 May 2012, 14:59
|
Quote pauke schreef: Quote Bij kabelinternet is de snelheid van de verbinding minder afhankelijk van de bekabeling en apparatuur buiten de woning, je kunt er bij Caiway op rekenen dat je daadwerkelijk de snelheid krijgt waarvoor je een abonnement af neemt. Bert Vellekoop Ben het daar niet mee eens ,heb super abo en zou 25 MB moeten halen maar haalde meestal niet meer als 16 MB. Sinds dat ze bezig zijn met glasvezel aanleggen hier is mn snelheid ineens rond de 19 MB. Dus nog steeds niet de beloofde snelheid. Is dit al eens voorgelegd bij onze helpdesk of zijn er al dingen die je zelf hebt uitgesloten? Als je verbinding niet optimaal werkt kan je ook snelheidsproblemen ervaren, deze 'storingen' zijn vrijwel altijd prima op te lossen. Bert Vellekoop edit - quotes werkten niet goed. Caiway Webcare Team
|
|
|
pauke |
Geplaatst op 15 May 2012, 15:03
|
heb andere router gekocht maakte niets uit ,mischien dat het aan het modem ligt (Motorola sb100 surfboard )maar dat lijkt mij sterk |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 15 May 2012, 15:07
|
Quote pauke schreef: heb andere router gekocht maakte niets uit ,mischien dat het aan het modem ligt (Motorola sb100 surfboard )maar dat lijkt mij sterk Zou je per privebericht je adresgegevens willen doorgeven? Dan kijk ik gelijk even wat er vanaf deze kant gedaan kan worden. Bert Vellekoop Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 15 2012 16:37:51: Blijkt toch wel het modem te zijn, in overleg is er een nieuwe verzonden! Bert Vellekoop Gewijzigd door Caiway Webcare op 15 May 2012, 16:37 Caiway Webcare Team
|
|
|
pauke |
Geplaatst op 15 May 2012, 16:43
|
Moet ook gezegd worden snelle oplossing en snelle service. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bagger snelheid met snelste Abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi snelheid te laag | Eigen netwerk | : 5 | 17 Jul 2022 |
snelheid niet stabiel | Storing | : 5 | 21 May 2020 |
Abonnement | Abonnementen | : 8 | 09 Jan 2020 |
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? | Snelheid | : 7 | 27 Dec 2019 |
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand | Algemeen | : 2 | 30 Nov 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie