obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van CaiWay/Delta zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Humax 5050c - Undelete mogelijk?
cawul
Heeft iemand hier ooit kans gezien om een gewiste opname weer terug te krijgen?
Zonder de HDD uit de Humax te slopen, wel te verstaan.

Zou het mogelijk zijn om via een laptop de Humax HDD te benaderen?

Het zal allemaal wel niet kunnen.

Ik baal er ontzettend van, 1 belangrijk bestand p.o. gewist.

Thanks.
 
Sokje
Volgens mij kan dat niet. Maar kijk eens bij NPO start of je de opname daar nog kan bekijken?
 
cawul
UNdelete is inderdaad niet mogelijk bij de Humax 5050c, tenzij je de schijf uit het apparaat haalt en in je pc plaatst en met een of ander undelete / unerase tool aan de slag gaat. Maar dan nog ..
NPO heeft series DRM beveiligd.
Ik twijfel of dat juridisch mag, immers de rechten zijn betaald door de omroep en iedereen mag voor thuisgebruik een kopie van auteursrechtelijk materiaal hebben, mits uit legale bron. De bron in dit geval is legaal.
Maar goed, dat is een ander topic :-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5050c - Undelete mogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Streaming diensten niet mogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 14 09 jul 2021
Geen switch mogelijk vanwege interactieve TV ? Eigen netwerk : 6 05 dec 2020
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Advertentie