obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Entone AB koppelen aan Loewe TV
tsmit
Ik heb net een Entone box toegestuurd gekregen, werkt goed.
Ik wil alleen de afstandsbediening koppelen aan mijn Loewe Xelos A42 TV.
Dat lukt gedeeltelijk.

Bij de PWR TV gaat de TV uit/aan, alleen de TV start niet met HDMI source op maar de normale Coax ingang.

Iemand een idee?
 
Jaco Hage

Quote

tsmit schreef:

Ik heb net een Entone box toegestuurd gekregen, werkt goed.
Ik wil alleen de afstandsbediening koppelen aan mijn Loewe Xelos A42 TV.
Dat lukt gedeeltelijk.

Bij de PWR TV gaat de TV uit/aan, alleen de TV start niet met HDMI source op maar de normale Coax ingang.

Iemand een idee?


Ja ik heb wel je oplossing.
TV op de juiste AV zetten > Druk op afstandsbediening van je Entone/Caiway > Powertoets TV + nr. 1 tegelijk voor 3 seconde in.
 
tsmit
Dank, dit werkt. Apart....

Moet ik dit elke keer doen als ik de Loewe TV wil aanzetten?
 
Jaco Hage
Nee. Nu gaat hij voortaan aan op het juiste AV kanaal. Dit is een eenmalige programmering.

Deze handeling geldt voor elk merk dat foutief aangaat naar bv TV of verkeerde AV bron.
 
tsmit
Dag Jaco, ik dacht dat het werkte maar toch niet.
De TV blijft op de coax ingang opstarten....
 
Jaco Hage
En als je op de juiste AV bron bent en je doet de TV uit en weer aan met de Loewe afstandbedienibg, wat gebeurd er dan?

Gaat de TV dan ook aan op de AV of ook Coax TV?

Ook een ander 4 cijferug code op de Entone Afstandsbediening geprobeerd?

Ik vind het zo raar dat het niet werkt. De PWR TV en Nr1 toets tegelijk indrukken is de uitkomst.

Meen wel eens iets in het Loewe "vreselijke menu gevonden te hebben met toewijzing van Bron en Monitor
 
tsmit
De Loewe TV blijft maar opstarten op Coax-TV aansluiting....
 
Jaco Hage
dus als de TV wel op de HDMI staat en je zet hem vervolgens uit en weer aan met de originele Loewe afstandsbediening. Dan gaat hij ook naar de coaxTV?
 
tsmit
Goed nieuws; nu zowel op Loewe AB als Caiway AB start de TV op op HDMI!
 
Jaco Hage
Vertel ...
Toch de bron / monitor keuze in de Loewe TV?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone AB koppelen aan Loewe TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie