obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Nieuwbouw glasvezel tv
Rutger8872
Wij krijgen in ons nieuwbouw huis alleen glasvezel. Kan ik dan meerdere, lees 3-5, tv's aansluiten. Ze hoeven niet alleen interactief te zijn.
 
Sokje
Zolang Caiway geen app. heeft die je kan streamen naar je televisie, lijkt het me logisch dat dit kan.
 
Jaco Hage

Quote

Sokje schreef:

Zolang Caiway geen app. heeft die je kan streamen naar je televisie, lijkt het me logisch dat dit kan.


Als je een custom made V10 streamer neemt en daar de Multiscreen App op integreert kun je naast de 2 Entones nog naar 3 X V10 streamen.

Maar hoelang deze oplossing actueel is/blijft is de vraag. Maar dat zou een evt oplossing zijn. Zo'n streamer is vanaf ca 80,-.
 
Bordewolf
Jaco, het mag toch niet lang meer duren aleer Caiway een fatsoenlijke streammogelijkheid integreert in Multiscreen?
Ik stoor me hier echt aan. Ik betaal nu nog twee smartcard extra a 4 euro. Betaal ook voor Multiscreen a 5 euro maar kan deze nergens streamen.
Bij andere providers zie je zelfs dat de HD zenders die door ruimtegebrek er niet op kunnen wel in de Multiscreen of in de IPTV oplossing zitten.
Ook daar lijkt Caiway niet goed op in te spelen. Wanneer ik als klant 5 euro moet dokken voor 1 entone dan mag ik toch ook wel echt iets extra's verwachten.
Ook Films en series on demand, Videoland, Pathé en Netflix ontbreken.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Je betaalt elke jaar meer onder het mom dat ze de dienstverlening verbeteren,ik zie het alleen maar afnemen,tijd geen programma terug kijken gehad,Pathe thuis is er niet.



Quote

Bordewolf schreef:

Jaco, het mag toch niet lang meer duren aleer Caiway een fatsoenlijke streammogelijkheid integreert in Multiscreen?
Ik stoor me hier echt aan. Ik betaal nu nog twee smartcard extra a 4 euro. Betaal ook voor Multiscreen a 5 euro maar kan deze nergens streamen.
Bij andere providers zie je zelfs dat de HD zenders die door ruimtegebrek er niet op kunnen wel in de Multiscreen of in de IPTV oplossing zitten.
Ook daar lijkt Caiway niet goed op in te spelen. Wanneer ik als klant 5 euro moet dokken voor 1 entone dan mag ik toch ook wel echt iets extra's verwachten.
Ook Films en series on demand, Videoland, Pathé en Netflix ontbreken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwbouw glasvezel tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie