obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Opnemen & afspelen Entone Amulet 515
EdKo
Grote problemen met geplande opnamen en het afspelen hiervan.
In september deed ik al melding van het probleem maar na het formatteren van de HD dacht ik dat de problemen waren opgelost. Echter merkte ik al dat het moeilijk was om geplande opname te wissen. Op een of andere manier houd hij die vast. Sommige opname van bv 1 uur maakt de Entone bijna 1 hele dag van. En nu had ik opname staan van ruim 1,5 week die ik niet meer kan bekijken. Wel opgenomen maar allemaal zwart beeld.

Is er iemand die dit ook heeft of hier ervaring mee heeft?
 
Sokje
Waarom gebruik je geen NPO start, of KIJK of RTL XL. Kan je alles terugzien en is zonder gedoe.
 
EdKo
Vind het prettiger om een serie programma’s op te nemen en op een bepaald moment te gaan kijken. De services die jij noemt zijn niet allemaal gratis. Terugkijken meer dan 1 week gaat ook niet... kijk bijna nooit live, heb daarom ook replay maar deze kijkt ook niet langer terug dan een week en skippen van reclames kan ook niet bij elke zender...
 
Bakstenen
Had ik,kreeg een nieuwe Entone en probleem was over,Jaco Hage heeft toen bemiddeld
 
EdKo
Ok, zit al vanaf september met dit probleem. Toen al gemeld maar geen nieuwe Entone ontvangen. Wie is Jaco Hage? Kan ik die apart bereiken?
 
Bakstenen
www.optimizer.co.nl
 
EdKo
Thanx, heeft dit bedrijf eerst de Entone getest of moet ik gewoon mailen naar dat bedrijf?
 
Bakstenen
Gewoon even een mailtje sturen naar Jaco(eigenaar van dit bedrijf) en het probleem voorleggen,meest gaan ze je Entone 5 dagen monitoren
 
EdKo
Thanx, top.
 
Jaco Hage
Dank voor het recommanderen @Bakstenen.

Mail van @EdKo ontvangen. Ik ga met Caiway aan de slag om het probleem te onderzoeken en mogelijk dat we het voor je kunnen oplossen. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen & afspelen Entone Amulet 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Advertentie