obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro
Highway
Het 3 jarig VPN Unlimited abonnement loopt bij mij binnenkort af. Ik gebruik het tijdens de vakanties om met laptop en mobiel op wifi toch beveiligd te zijn.

Je hoeft trouwens niet de app van hun te gebruiken. Als je support mailt met de vraag hoe je handmatig de VPN kunt instellen dan krijg je een uitgebreide mail terug met gebruikersnamen en wachtwoorden voor alle VPN protocollen. Ook krijg je voor OpenVPN de certificaten toegestuurd van al hun servers. Handig als je op b.v. je router of NAS de VPN verbinding handmatig wilt instellen.

Ik zag dat er nu een mooie aanbieding was voor $49,99 voor een "Lifetime Supscription". Met 10% korting bij je eerste aankoop of 10% korting met promo code "TURNUP" (geen idee hoelang die laatste geldig is maar kreeg ik op 17 augustus binnen).

Inmiddels heb ik die VPN Unlimited Lifetime Subscription met korting voor 45 dollar aangeschaft. (~ 38 Euro).

Voor de liefhebbers hier de link: VPN Unlimited Lifetime Subscription

Nieuwe promocode met 15% korting: BYESUMMER
Handtekening
Wink
 
Dazzling
Ik gebruik openvpn met me netgear router. Makkelijk voor de caiway app in het buitenland. En ook beveiligd met bankieren enz.

Dus waarom betalen als het bij sommige routers zelf kan instellen en dus gratis is
 
Highway

Quote

Dazzling schreef:

Ik gebruik openvpn met me netgear router. Makkelijk voor de caiway app in het buitenland. En ook beveiligd met bankieren enz.

Dus waarom betalen als het bij sommige routers zelf kan instellen en dus gratis is


Hieruit maak ik op dat je vanaf elders een vpn verbinding opzet naar je netwerk thuis. Dat kan ook prima en levert voor je mobiel ook extra beveiliging op.

De VPN verbinding uit de eerste post gaat over een VPN naar de buiten wereld via andere ip adressen dan die van Caiway. B.v. handig als je een netflix account hebt in de U.S. om series eerder te zien dan in Nederland. Maar je hebt dan wel een U.S. ip nodig.
Handtekening
Wink
 
Dazzling
Precies gewoon puur om toch wat veiligheid te hebben en voornamelijk caiway tv (via de app) en netflix te kijken in het buitenland
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand Algemeen : 2 30 nov 2018
Nieuwe glasvezelpakketten per 11 juni 2013. 10 euro p/m goedkoper. CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 21 08 aug 2013
Eredivise Live 10 weken voor 10 euro !!! Interactieve TV, Pay Per Event : 2 18 sep 2012
Advertentie