Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
Pagina 2 van 2: 12
|
Entone 515, merkwaardig gedrag.
|
|
hansepansB |
Geplaatst op 08 January 2019, 22:18
|
Activiteit » IJsselstein » 3402CD » sitecom Berichten: 2 Lid sinds: 07 Nov 2018 |
ook bij mij geeft de Entone alleen maar ergernis. Regelmatig blokken op het scherm, zeker bij het afspelen van opgenomen programma's. Opnames van speelfilms duren regelmatig meer dan een dag waardoor de schijf vol raakt. Soms worden programma's dubbel opgenomen. Soms geen EPG Bij herstart van de Entone bijna alle opgenomen series kwijt. Balen. Hoe kan ik een nieuwe, goed werkende Entone krijgen? Ik betaal me suf elke maand aan Caiway en verwacht ook goede service. Al eerder contact gehad en dan zien ze niets raars op de lijn, harde reset met speciale code haalt ook niets uit. HELP |
|
|
Sokje |
Geplaatst op 09 January 2019, 22:32
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Ik zou de klantenservice bellen van Caiway. |
|
|
Eugtv |
Geplaatst op 12 February 2019, 22:22
|
Activiteit » Almelo » 7603GA » Alles-in-1 Plus » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk R7000 » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 1 Lid sinds: 12 Feb 2019 |
Tot nu toe heb ik maar twee oplossingen voor de nukken van Entone 515: Als de decoder helemaal vastloopt: stroom eraf, tot 25 tellen en de stroom er weer aan. Alle opnameinstellingen moeten dan opnieuw ingegegven worden, Kun je nog bij het menu van de Entone komen, dan interface herstarten. Dat vindt je onder instellingen (boven Video en audio) omhoog tot menu-item "Systeeminformatie". Daarachter zit herstart interface verborgen. Overigens is het ergerniswekkend dat de software zo slordig geschreven is dat het werkgeheugen na enige tijd steeds overvol raakt en er de brui aan geeft, Caiway en andere afnemers van dit product zouden wel wat druk op de makers kunnen uitoefenen. De supersnelle harddisk is fantastisch en werkt al anderhalf jaar probleemloos |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515, merkwaardig gedrag.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Welke tv,of Entone | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 5 | 26 Dec 2019 |
Problemen met doorspoelen Entone | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 3 | 24 Dec 2019 |
Entone 515 - ondertiteling | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 4 | 02 Sep 2019 |
IR extender aansluiting op de Entone | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 9 | 23 Jul 2019 |
Opneem storing entone | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 5 | 20 Jun 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie