obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Entone 515 spontane opstarten
cyberik
Sinds enige weken gaat mijn entone 515, gemiddeld elke week automatisch een keer uit en ook direkt spontaan weer aan.
Hierna moet hij weer initialiseren en werkt daarna weer.
Het gebeurt op willekeurige tijdstippen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 
Adios
Misschien is het alleen met warm weer en is het een beveiliging tegen oververhitting?

Als de herfst komt heb je er waarschijnlijk geen last meer van Smile
Gewijzigd door Adios op 28 juli 2016, 19:22
 
Adios
Ik ben toch zo blij dat ik hier allemaal geen last van heb met mijn ingebouwde digitale kabeltuner. Moet er niet aan denken, lekker een programma aan het kijken en opeens floep!.. je beeld uit en even later: Hopla ...... daar zijn we weer!

Ik zou er tureluurs van worden .
 
Adios
Als het een dagelijks fenomeen is dat die Entone uitgaat en weer aan zonder de wens van de klant, lijkt het me toch nodig dat Caiway met spoed zich beraadt over het antieke 2K kastje.
 
Bakstenen

Quote

cyberik schreef:

Sinds enige weken gaat mijn entone 515, gemiddeld elke week automatisch een keer uit en ook direkt spontaan weer aan.
Hierna moet hij weer initialiseren en werkt daarna weer.
Het gebeurt op willekeurige tijdstippen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Bij mij valt af en toe het beeld weg en na een paar seconden is het er weer, en nee het ligt niet aan de kabels want ook heb ik het met opgenomen programma,s,soms is het een tijd weg en dan is het er weer ineens.
Daar moet je mee leren leven met Caiway
 
Migow

Quote

H D R schreef:

Als het een dagelijks fenomeen is dat die Entone uitgaat en weer aan zonder de wens van de klant, lijkt het me toch nodig dat Caiway met spoed zich beraadt over het antieke 2K kastje.

Hoezo dagelijks fenomeen? Cyberik zegt dat het gem. 1x per week gebeurd. Dat is volgens mij NIET dagelijks, maar kan het mis hebben hoor!!
Dat het niet hoort dat is een feit, maar om er nu direkt dagelijks van te maken das ook niet nodig HDR.
 
Adios
Op de Caiway kabel heb je gelijk. Maar KTV Veendam geeft al 2 UHD zenders door, zo ook de piloot van KPN. Ziggo heeft ook al 4K plannen en komt volgend jaar met een nieuwe UHD ontvanger. Dat Caiway zo achterloopt en nu nog steeds geen 4K zenders doorgeeft op de coaxkabel terwijl dat probleemloos kan, baart me zorgen.

Ze hebben het maar druk met glasvezel aanleggen maar het TV aanbod lijkt bij Caiway steeds meer in het slop te raken. Zo ook de kale 2K Entone. Voor mij gaat er totaal geen innovatieve uitstraling uit van Caiway. Al jaren loopt Caiway achter de muziek aan.
 
Murgen

Quote

H D R schreef:

Op de Caiway kabel heb je gelijk. Maar KTV Veendam geeft al 2 UHD zenders door, zo ook de piloot van KPN. Ziggo heeft ook al 4K plannen en komt volgend jaar met een nieuwe UHD ontvanger. Dat Caiway zo achterloopt en nu nog steeds geen 4K zenders doorgeeft op de coaxkabel terwijl dat probleemloos kan, baart me zorgen.

Ze hebben het maar druk met glasvezel aanleggen maar het TV aanbod lijkt bij Caiway steeds meer in het slop te raken. Zo ook de kale 2K Entone. Voor mij gaat er totaal geen innovatieve uitstraling uit van Caiway. Al jaren loopt Caiway achter de muziek aan.


Kansloos achterhoede gevecht. TV via coax is een dood paard, alles gaat straks via Internet en glasvezel. Daar investeert Caiway dus in. Als ik TV kijk is het al vaak naar Multiscreen TV en anders Netflix of een film met een Mac Mini als slim doosje.
 
Adios
Caiway investeert nu in TV hardware die al verlopen en gedateerd is. Geloof me als bij andere aanbieders straks 4K aanbod standaard wordt, hebben wij bij Caiway nog niks in 4K!

Want de 2K Entones zijn nog niet afgeschreven ...
 
Adios
Ik weet inderdaad niks, maar mijn gevoel en inschatting hebben er weinig naast gezeten.

Zo meteen beginnen de Olympische spelen in 4K en ik weet zeker dat straks bij sommige aanbieders dit te zien zal zijn.

Bij Caiway natuurlijk weer niet! Let op mijn woorden .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515 spontane opstarten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie