Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Entone 515 spontane opstarten
Migow
Welke aanbieders hebben dan nu een decoder waarop je 4K kan ontvangen??? Ook al zou caiway 1 kanaal in 4K uitzenden dan moet je toch ook eeb geschikte decoder hebben. Heb jij dat dan al ingebouwd in je tv? Volgens mij heb je nog geen decoders daarvoor, maar ik zal er wel geen verstand van hebben!!

Heineken-88
Zo nu weer on-topic, het is niet netjes om andermans topic te kapen voor voor je eigen/andere problemen.

cyberik schreef:

Sinds enige weken gaat mijn entone 515, gemiddeld elke week automatisch een keer uit en ook direct spontaan weer aan.
Hierna moet hij weer initialiseren en werkt daarna weer.
Het gebeurt op willekeurige tijdstippen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ja ik heb hier ook last van. Zodra dit gebeurt moet je direct bellen met de klantenservice. Tel1200 als je met Caiway belt. Keuzemenu nr 3.

Als je gelijk belt en verteld wat het probleem is kunnen ze het zien in de logbestanden. Mocht je van de Entone zelf de stekker er uitgehaald hebben in de afgelopen weken meld dit er wel bij dan kunnen ze naar de juiste logbestanden kijken. Ik heb donderdag avond gebeld en dit was een nog niet bekend probleem, of te wel niemand had dit probleem duidelijk aan Caiway gemeld, maar ik kreeg zonder pardon een nieuwe.
Mochten ze willen weten wanneer dit probleem gemeld is: Donderdag aan het begin van de avond door een bewoner van de Duinstraat in Monster.

Donderdag gemeld, vrijdag een nieuwe Entone 515 verzonden, zaterdag ochtend al binnen. (Morgen ga ik testen). De oude entone kan je kosteloos naar een antwoordnummer terug sturen die je vind in de brief die later op de dag bezorgd word door de postbode.

Mijn complimenten voor Caiway. Ook positieve dingen mogen wel eens gezegd worden. (Wordt anders zo'n zuur forum...)

Hopelijk heb je zo genoeg informatie. Zo niet, stuur gerust een privé bericht.

Ruudvos
Dit is bij mij 2x per week, minimaal en altijd wanneer het spannend wordt. Bezig met opnemen, dit moet weer gestart worden. Ik wordt er zo moe van

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515 spontane opstarten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trage opstarten Caiway TV Storing : 23 03 Oct 2024
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 Dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 Dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 Sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 Jul 2019
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie