obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Vanaf 2016 meer aanbieders op glasvezel in Krimpen en Loenen
Adios
Caiw, beheerder van de tweede laag op een aantal glasvezelnetwerken van CIF,
geeft aan dat het aantal service providers in Loenen aan de Vecht en Krimpen aan den IJssel
in het tweede kwartaal van 2016 zal worden uitgebreid.

http://www.telecompaper.com/nieuws/ca...6--1112308
 
Adios
Ik hoop dat we dan gelijk KPN erop krijgen als primeur Smile

Ik neem aan dat bij ons in de meterkast iets vervangen moet worden?
 
Adios
Onze Airties gaat nog jaren mee Smile
 
cawul
Wie weet, krijgen we ook te maken met NetrebelSmile
(1000 Mb/s voor 37,50)

6HdDDl
 
Highway
Helaas nog niet te verkrijgen in Almelo.
Handtekening
Wink
 
Adios
Die Jaco, altijd kritisch en oprecht Smile
 
cawul

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Dat is zo'n link om bezoekers te scoren. Niks, nada achtergrond of bestaan, noch achtergrond.
Blabla heeft niemand wat aan...

Net als Nederland k..st z.lf ook zoals ik al Te vaak heb vermeld de grootste flop en oplichtingspraktijk van het jaar 2015. Sinds 2 augustus hebben ze niets meer gedaan voor de aangesloten enquête en met klantgegevens. Althans laat we hopen dat ze niets doen met de gegevens.

Dit soort links met o.a. de .us links zie ik liever niet op dit forum. Al is het maar dat mensen niet op het verkeerde been worden gebracht.


Dat is zonder meer waar.

Deze provider beperkt zich voorlopig tot alleen Houten meen ik en we moeten afwachten hoelang ze het kunnen volhouden. Maar hopelijk fungeren ze als trendsetter.
Tweak bood eerder dit jaar ook 1000Mbit/s aan - toen voor net onder de 55 euro, zie "Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95".

Ze (Tweak) hebben nu zelfs een aanbieding: 1000 Mbit/s voor 1 euro per dag, dus zeg zo'n 30 euro per maand. Ook slechts lokaal en mogelijke andere 'beperkingen'.
Ik zie op tweakers toch aardige resultaten van boven 900Mbit/s.

Niets ten nadele van Caiway hoor.
Maar misschien gaan zij over niet te lange tijd, als eerste middelgrote provider, dit ook aanbieden.

=
 
Adios
Maar Caiway is in slaap gevallen met maar vijf of zes HD kanalen in een peperduur pluspakket!.

Dat kan echt niet meer in 2016.

Ook de speciale kerstversie van TV Oranje geeft Caiway niet door.

Ik vind Caiway een erg vastgeroest bedrijf met hun TV product.
 
cawul

Quote

H D R schreef:

Maar Caiway is in slaap gevallen met maar vijf of zes HD kanalen in een peperduur pluspakket!.

Dat kan echt niet meer in 2016.

Ook de speciale kerstversie van TV Oranje geeft Caiway niet door.

Ik vind Caiway een erg vastgeroest bedrijf met hun TV product.


zes kanalen?
ik tel er meer, of begrijp ik het nu verkeerd?

1 NPO 1 (HD)
2 NPO 2 (HD)
3 NPO 3 (HD)
4 RTL 4 (HD)
5 RTL 5 (HD)
6 SBS6 (HD)
7 RTL 7 (HD)
8 Disney XD / Veronica (HD)
9 Net5 (HD)
10 RTL 8 (HD)
11 FOX (HD)
12 Discovery HD
13 National Geographic Channel (HD)
14 Eén (HD)
15 Canvas (HD)
16 Eurosport 1 (HD)
17 Comedy Central (HD)
18 SBS9 (HD)
19 24Kitchen (HD)
20 MTV (HD)
21 Nat Geo Wild (HD)
22 TLC (HD)
23 FOXlife (HD)
24 BBC One (HD)
25 BBC Two (HD)
26 ARD Das Erste (HD)
27 ZDF (HD)
28 ARTE (HD)
29 Nickelodeon/Spike (HD)
30 Disney Channel (HD)
Animal Planet HD (via plus-tv)
Food Network Channel (HD) (via plus-tv)
Djazz TV (HD) (via plus-tv)
 
cawul
@Optimizer Uiteraard ook hele prettige dagen toegewenst en een voorspoedig 2016!
=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf 2016 meer aanbieders op glasvezel in Krimpen en Loenen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Meer HD en Dolby bij Caiway en Delta CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 13 12 dec 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie