obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone ontvanger...
Gutanoth
Wat een verschrikkelijk misbaksel is dat zeg.

Opnemen is een fucking drama;
- Opnames die je gepland hebt beginnen vaak te vroeg (geen probleem) maar net zo vaak te laat (godverdomme)
- Soms zonder reden niet mogelijk een programma op te nemen met de error: "Opname is mislukt"

nieuwe entone ontvangen omdat de eerste constant bleef hangen. nieuwe heeft exact hetzelfde probleem.

Ik zou graag eens een reactie krijgen van iemand van Caiway. Dit is écht om te janken! Overgestapt van KPN omdat we sneller internet wilden, Maar als we dit hadden geweten, waren we wel gewoon bij KPN gebleven en lekker met 8mbit/sec te downloaden. Het liefst gooi ik die entone het hele huis door!

Caiway zou zich de ogen uit de kop moeten schamen!!
 
Adios
Ik denk niet voor niks dat IPTV niet meer standaard is bij de glasvezelabonnementen. Ook de investeringen in de coaxkabel zeggen mij genoeg.


Ik denk dat Caiway zich niet opnieuw de vingers brandt aan een ander merk IPTV ontvanger, maar gewoon CI 1.4 en hoger afwacht.
 
Gutanoth
is het bij CI1.4 mogelijk om terug te kijken en zo dan?
 
Adios
Ik weet op dit moment alleen dat vanaf CI 1.4, IPTV mogelijk is zonder losse ontvanger.

Ik neem aan dat alles wat in een losse ontvanger zit,, dan mogelijk wordt met die CI 1.4 module.

Het is nog erg nieuw en televisies hiermee, heb ik nu nog niet gezien.

Vanaf CI plus 2.0 gaat trouwens de module veel kleiner worden. Meer een soort van USB stick heb ik gelezen.
 
Gutanoth
nja ben benieuwd hoe ze deze drama op gaan lossen.. Word er niet vrolijk van en momenteel raad ik iedereen af caiway te nemen
 
Gutanoth
We betalen juist 5 euro extra omdat mijn vriendin graag wilt opnemen en terugkijken. Helaas is dat nou juist hetgene dat zo verschrikkelijk rot gaat
 
Gutanoth

Quote

Roberto schreef:

Quote

Gutanoth schreef:

We betalen juist 5 euro extra omdat mijn vriendin graag wilt opnemen en terugkijken. Helaas is dat nou juist hetgene dat zo verschrikkelijk rot gaat


Hang een harde schijf aan je tv of aan de gratis meegeleverde Humax


Allemaal goede oplossingen enzo, maar feit blijft dat ik wel 5 euro per maand betaal voor een service die ik niet krijg
 
Migow
Al eens andere utp kabel geprobeerd, want echt ik heb nu ruim 1,5 jaar die entone en ik herken deze klachten echt niet. En werkt tadeloos. Tevens heb ik ook nog coax met ci+ kaart en dat werkt ook top!
 
Gutanoth
UTP kabel is CAT6 en heb hem getest met een utp tester van het werk. niet zomaar een of ander goedkoop dingetje. Kabel gaf 12GB/s door, meer dan voldoende voor een iptv zendertje lijkt me Pfft
 
Bakstenen
Ik heb ook de Entone en kijk via Glas en ik ervaar gewoon slecht beeld ,kunnen anderen zeggen dat het goed is helaas niet bij mij, maar als je via Coax kijk heb je niet programma gemist ,ik heb nog een "oude tv"van 8 jaar oud,ik wacht totdat deze het begeeft en dan ga ik weer lekker terug naar de COAX en dan met een smart TV kijk ik wel programma gemist enz
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone ontvanger...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie