obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel Schiedam.....wie heeft het al...??
Stormbreaker
Wat raar, ook als ik op het lipje druk krijg ik hem niet los. Dat kan de monteur morgen natuurlijk ook niet...
 
Migow
Ow jawel al moet hij het kastje open maken maar dat komt goed. Ff geduld want bij me neef ging het ook niet goed. Daar zei helpdesk tegen mij dat ik gewoon moest doordouwen. Goed dat ik het niet gedaan heb want dan had de monteur het complete kastje kunnen vervangen Grin
Gewijzigd door Migow op 23 juni 2015, 20:23
 
Stormbreaker
Ik heb inmiddels de kabel er meerdere malen in en uit gedaan. Het modem is nu even een half uur van de stroom, gaat er straks weer op. Kijken of het werkt maar ik denk het niet. De monteur komt tussen 13.00 en 17.00.
 
popmart1970
Wederom lachwekkende bende bij caiway.......ben nog steeds via coax "online" ivm aanpassingen in huis mbt stopcontact en trekken kabels vanaf meterkast beneden naar woonverdieping boven (huurwoning woonplus schiedam)

Nu voor de gein net gekeken op caiway ivm toch evt overstappen.........is snelheid van glas basis van 100mb naar 75mb VERLAAGD.....wat een ongelooflijke klantonvriendelijke bedoeling zeg....gewoon mensen verplichten om het middelste pakket te nemen.......SadSadBoxing
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Keuze, welke keuze ?
 
popmart1970
wat ik vooral niet begrijp is waarom uberhaupt een pakket te downgraden.....coax is al jaren gelijk gebleven...! voor mij dus t.o.v. mn huidige pakket voor die "schrale" 25mb meer veel moeite doen om de "infra"in orde te maken.....nee laat maar!!

En voor de mensen met snelheidsverhoging.....heel fijn....van 100 naar 150.....gratis...superrr!!! Paar weken later krijg je nu de helft....voor het zelfde geld!!

Caiway.....ik kijk achteruit....... prutsers Annoying
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Vind het wel vreemd dat de oude abonnees voor hetzelfde geld 150 mbit/s hebben en de nieuwe slechts 75 mbit/s.
 
Stormbreaker
Officieel heb ik 150 Mbit/s maar door die slechte bijgeleverde router haal ik praktisch ook maar rond de 75 Mbit/s. Misschien kan ik met de compensatie die Caiway gaat geven een nieuwe router kopen en de oude retourneren.
 
Adios
Haal je bedraad slechts 75 mbit/s ?
 
Stormbreaker
Nee, draadloos. Maar dat verhaal is al bekend en heeft Roberto een sterke reactie op gegeven waarop ik nog geen eens antwoord gaf. Maar bedraad kan alleen met de Macbook Pro met een adapter, dan koop ik liever een betere router voor draadloos.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel Schiedam.....wie heeft het al...??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie