Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
Glasvezel Schiedam.....wie heeft het al...??
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 July 2015, 04:31
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik vind 75 mbit/s draadloos netjes hoor. Begrijp eerlijk gezegd je gemopper dan niet. |
|
|
Stormbreaker |
Geplaatst op 07 July 2015, 18:21
|
Activiteit » Schiedam » 3112ZB » Alles-in-1 G150 » Genexis Titanium-52 » Sitecom WLR 4004 » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 56 Lid sinds: 19 Jun 2015 |
Nu lijkt de verbinding iets beter. Zondagavond haalde ik maar 50 Mbit/s draadloos maar vandaag tussen de 75-85 Mbit/s. Gek want vandaag hebben ze ook het nummerbehoud omgezet. Wel erkend de Caiway dat er telefonieproblemen spelen waardoor af en toe mensen te horen krijgen dat mijn nummer niet in gebruik is. Dit gebeurd denk ik zo'n 1 op de 3 keer. Kan natuurlijk echt niet. Telefoon is rechtstreeks op het glasvezelmodem aangesloten dus heeft niets met de slechte router te maken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel Schiedam.....wie heeft het al...??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
DVB-C via Caiway glasvezel? | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 4 | 10 Nov 2021 |
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter | Snelheid | : 11 | 24 Sep 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie