Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen Cisco 8485DVB
gramsbergerapen
11 Maart contact gehad met wat Caiway (telefonisch) dat de ontvanger vanzelf uit gaat en opnieuw opstart maar dan zijn alle zenders verdwijnen en moet ik de fabrieksinstelling opnieuw uitvoeren volgens de Mevr. aan de telefoon was ik de eerste met deze klacht ze zij dat ik dan maar een ontvanger van Caiway moest gaan huren. Ik vindt dit geen oplossing omdat Caiway heeft geschreven in hun brief dat de alle apparatuur zal blijven werken ja maar meneer dit heeft niks met de overgaan van Ziggo naar Caiway te maken u ontvanger is stuk waarop ik zij gelooft u het zelf dat mijn ontvanger stuk is.U (caiway) gooit de problemen die Caiway heeft bij de consument op het bordje en ons laten betalen.Nee u ontvangers is stuk.Ik heb de Mevr van Caiway toen aangegeven dat ik mijn rechtbijstands verzekering ga inschakelen omdat ik dit te gek voor woorden vindt.Nu is mijn vraag aan andere forumleden of zij ook eventueel stappen tegen Caiway overwegen.
 
Adios
Kijk eens op marktplaats, daar zijn genoeg Humaxen te koop voor een nette prijs.
 
Migow

Quote

H D R schreef:

Kijk eens op marktplaats, daar zijn genoeg Humaxen te koop voor een nette prijs.


Daar gaat het helemaal niet om HDR. Het gaat erom dat er speciale software in zit en caiway doet net of hun neus bloed. Ik zou hier ook een principekwestie van maken.
Alle apparatuur was bruikbaar bij overgang en dat blijkt dus niet waar!! Daar gaat het om. En je bent altijd de 1e die belt. Geloof ik ook niet!!
 
Boeskool1401
Ik ben het inderdaad aan het overwegen maar het lijkt mij beter als er meer klachten zijn van abonnees die dezelfde receiver gebruiken. zat zelf al te denken aan facebook.
En een ander kopen of huren is niet aan de orde, naar mijn mening moet je wat je belooft nakomen.
Na mijn eerste telefoontje heb ik gezegd dat ik niet ging betalen voor deze wanprestatie en dat ik van Caiway enige coulance verwachtte en of ze dit maar even per mail wilden bevestigen.
De mail heb ik nooit ontvangen maar tot nu toe hebben ze nog geen abonnementsgeld van mijn rekening geïncasseerd.

Waarschijnlijk helpt klagen dus wel.
 
jj1987
Een hele Facebook actie etc vind ik persoonlijk nogal overkill. Snap je standpunt, ze komen hun afspraken niet na. Die Facebook actie kost je inspanning, tijd en vooral irritatie. Caiway lacht zich krom waarschijnlijk.
En we kennen hun handelen. Ze geven er waarschijnlijk geeneens gehoor aan. Als ik jou was zou ik 1 poging wagen om een humax recorder die je normaal moet huren nu gratis in bruikleen te krijgen. Lukt dat niet zou ik lekker wat HDR al aangaf via marktplaats een humax op de kop tikken. Let wel die apparaten hebben ook hun nukken, want caiway zegt doodleuk de firmware updates niet te ondersteunenShock
 
Adios
Caiway behandelt jullie onbeschoft vind ik. Jullie eerst lekker maken in Twente, bij Vara Kassa effe schrikken toen er comotie was en beste beentje voorzetten en daarna ebt alles weer weg naar het bedenkelijke, niet klantvriendelijke Caiway niveau.

Hardleers daar in Naaldwijk.
 
DaffyDuck
Ik heb alle optie's al aangekaart die hier ook door jullie aangedragen worden, hiervoor dank!

Caiway hanteert als standpunt.., deze decoder is niet door ons geleverd en ook niet door ons geüpgraded met nieuwe Firmware, dit kan alleen Cisco.
Dit probleem hadden wij ook niet kunnen voorzien want we hadden hierover een afspraak met Ziggo dat apparatuur zou blijven werken. Er loopt inmiddels nu wel een onderzoek over de toedracht waarom het niet meer werkt. Het enige wat u kunt doen is afwachten op de uitkomst van dit onderzoek, maar een uitzicht hoelang dit gaat duren dat heb ik helaas ook niet.

Wat wilt u nu wat wij voor u kunnen doen, want de service voor deze decoder loopt in dit geval niet via ons, daarvoor zou u dan evt. bij Cisco of Ziggo kunnen informeren.

Een Coulance, of een gratis in bruikleen Humax decoder enz, is niet aan de orde. De enige optie die Caiway bied, is een Humax bij hun te huren voor 7,50 p/m, dan heb je de service geheel van ons, en ben je van de problemen af !!
 
jj1987
Slecht van caiway, je zou denken dat als ze service bieden je die hd recorder gratis in bruikleen zouden geven...
 
Migow
Idd slecht en totaal geen inlevingsvermogen in de klant. En als caiway iets in onderzoek neemt dan duurt dat lang. Dat kan ik je nu al zeggen. Caiway zou druk uit moeten oefenen bij Cisco. En niet de bal terugspelen naar de klant. Er werd duidelijk gezegd dat alle bestaande apparatuur het zou blijven doen. Klaar uit
 
Adios
Vijf jaar geleden zei Caiway al in Krimpen dat er snel, kijken op meer televisies via de glasvezel zou komen.

Ook de Rekam zou erbij komen als tweede aanbieder.
Het basispakket in Krimpen zou gecodeerd blijven.

Dit zijn drie voorbeelden van wat Caiway zegt dat komt, maar met het grootste gemakt er nooit is gekomen.

De betrouwbaarheid van Caiway als bedrijf naar zijn klanten is dan ook naatje pet.

IK zou er dus maar niet op rekenen dat Caiway voor de Cisco gedupeerden een nette oplossing geeft.
Je mag wel dokken. Caiway had heel graag al die klanten erbij uit Twente.

Maar als je binnen bent, vooral niet meer zeuren hoor .....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen Cisco 8485DVB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 Mar 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 Feb 2023
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 Jun 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 Feb 2020
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 Dec 2019
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket