obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Bestelling op website
jj1987
Vandaag getracht een glas abbo aan te vragen voor mijn ouders. Met de optie tijdelijk internet via de kabel tot glas er is.
Dit lukt alleen voor geen meter. Het knelpunt is namelijk als je een extra zenderpakket toevoegd (extra tv) en je klikt bij TV1 de gratis smartcard en gratis ci+module aan, en bij TV2 alleen een smartcard (heb nog een ci module liggen hier). Hij dit niet pakt. Er staat dan kies de gewenste apparatuur voor tv2. Ze willen dus bij een extra smartcard een decoder of ci module aansmeren, met dus een hoger maandbedrag?? Of doe ik iets verkeerd.
 
Highway
Klusje voor webcare om dit voor je uit te zoeken.
Maar misschien weet iemand anders ook de oplossing voor je.
Handtekening
Wink
 
jj1987
Of een bestelling plaatsen met 1tv. Dus 1x smartcard en 1x ci module. En dan na een week ofzo inloggen op website en 2e losse kaart aanvragen. Wel omslachtig. Ze gaan er vanuit dat je dus apparatuur nodig hebt. Heb een ci module liggen in de la. Dus ga natuurlijk geen module huren.
Sowieso 2 euro per maand extra om je zenders waar je al voor betaald boven te kunnen kijken vind ik echt oplichterij, maarja das al talloze keren besproken hier en ze doen er geen reet mee.
 
Adios
In Twente hoeven de Caiway abonnees geen twee euro per maand voor de extra smartcardste betalen hoor . Die zijn daar gratis en zonder extra maandlasten.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

In Twente hoeven de Caiway abonnees geen twee euro per maand voor de extra smartcardste betalen hoor . Die zijn daar gratis en zonder extra maandlasten.


A) Dat geldt alleen voor bestellingen voor 16 april 2015
Cool Dat geldt alleen voor HD-pakket niet voor glas.

Dat laatste is belachelijk, aangezien je bij G100 ook alleen maar via COAX kijkt. Dus ook daar zou de huur gratis moeten zijn. Immers wanneer we Ziggo hadden gehouden, dan had je in dat geval ook COAX via Ziggo moeten kijken bij een keuze voor G100 en waren de smartcards ook gratis geweest. Geldt overigens ook voor G200 en G300.
 
Highway

Quote

Bordewolf schreef:

A ) Dat geldt alleen voor bestellingen voor 16 april 2015
B ) Dat geldt alleen voor HD-pakket niet voor glas.

Dat laatste is belachelijk, aangezien je bij G100 ook alleen maar via COAX kijkt. Dus ook daar zou de huur gratis moeten zijn. Immers wanneer we Ziggo hadden gehouden, dan had je in dat geval ook COAX via Ziggo moeten kijken bij een keuze voor G100 en waren de smartcards ook gratis geweest. Geldt overigens ook voor G200 en G300.


Met punt B ben ik het van harte eens met Bordewolf. Echter zo zal caiway betogen heb je bij de bestelling van het glaspakket met de voorwaarden ingestemd. Maar het is en blijft krom.
Handtekening
Wink
 
Adios
Dan kan je beter eerst een coax abonnement nemen en dan later glasvezel, dan hou je je gratis smartcards .
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Dan kan je beter eerst een coax abonnement nemen en dan later glasvezel, dan hou je je gratis smartcards .


Of ze brengen je vanaf dan die € 2,= in rekening voor de 2e en 3e kaart. . Ik weet niet hoe dat werkt. Maar ik denk dat het zo gaat.

Overigens gaat Ziggo bij nieuwe abonnees nu ook huur vragen voor de smartcard en zelfs de smartcards uitfaseren.
Ziggo gaat zoals UPC al deed de Horizon-box voor COAX inzitten, die heeft geen smartcard nodig.

Overigens erg kromme politiek aangezien ik als klant niet zit te wachten op extra kastjes en afstandbedieningen. Juist daarom doe ik alles via CI+ en het is ook voor mij een reden om niet over te stappen op glas (entone)
 
Adios
Of Ziggo uitsluitend huur gaat vragen is nog niet bekend. Het kan ook dat de klant straks kan kiezen tussen koop en huur.
 
jj1987
Waarschijnlijk een foutje op de bestel site.
Als klant moet je toch kunnen kiezen bij TV2 voor enkel een smartcard??
Lijkt me niet dat je gedwongen wordt een ci+module of een losse decoder te moeten huren. Denk dat ik het spul gewoon bestel, en dan later als alles loopt een 2e smartcard aanvraag op de persoonlijke Caiway pagina.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bestelling op website', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Website dagelijks een uur niet bereikbaar Instellingen software : 8 19 feb 2019
eigen website bij Caiway Hardware instellingen : 1 13 jun 2018
Advertentie