obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Download snelheid wifi glasvezel
R061N
Goedemorgen,

Ik heb sinds gisteren glasvezel 400 geinstalleerd. Maar nu is mijn wifi snelheid nog steeds hetzelfde, ik heb een netgear router wndr4300 en ik download met 5mb per seconde via sabnzbd. Maar dat was ook de snelheid via de kabel. Kan iemand mij vertellen of dit zo hoort of dat ie sneller kan? Mijn gewone internet is al wel veel sneller geworden.
 
Migow
via sabnzbd is neem ik aan vanuit een nesserver downloaden? Wellicht is je abonnement wat je bij die usenetprovider hebt wel gelimiteerd??
Je kan nooit sneller downloaden dan dat je voor abonnement hebt Smile

En wat voor snelheid haal je van caiway speedtestsite??
 
Highway
Al had je een gigabit glasvezel verbinding, je wifi router en je wifi adapter bepalen de maximale snelheid.

Een goede wifi router kan op 5 gigahertz 450 Mbit per seconde leveren, Als je wifi adapter slechts 54 Mbit aankan dan is dat de zwakste schakel.
Handtekening
Wink
 
Migow
Klopt helemaal highway. Heb hier ook tijd zitten klooien met me laptop. Ondanks dat de interne wifiadapter de snelheid moest halen kwam ik nooit verder dan de helft van me werkelijke snelheid. Nieuwste drivers etc. Etc. Een asus N600 usb wifi adapter gekocht et. Voila volle snelheid via wifi. En zoek een rustig kanaal op qua routersetting.
 
Adios
Ik vind het een geweldige prestatie als jij de volle snelheid draadloos haalt.
Mij is dat nog nooit gelukt.
Met de beste routers, accespoints nog niet.
Geeft ook niet hoor, maar ik vind het heel knap!

Wat is je geheim?
 
Migow
Gewoon veel klooien en de juiste adapter/router.
Ik heb geen G400 acount maar gewoon het oude 150/150 nog met gratis interactieve tv Smile
Maar ben er van overtuigd dat ik ook bij hogere snelheden het via wifi kan benaderen.
Net nog ff getest
acTaq3l
 
pannekoek
ASUS RT-AC 66 kopen!!!
 
Adios
Is dat de nieuwste single van Lady Gaga ?
 
Migow
Als je echt problemen ervaart dan kun je beter communiceren vaak met 2e lijns medewerkers Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Download snelheid wifi glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Advertentie