obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
HBBTV via glasvezel
erickiel
Via coax heb ik HBBTV maar via Entone werkt dit niet klopt dat? of doe ik iets verkeerd
caiway vorige week al gebeld maar daar had de medewerker nog nooit van HBBTV gehoord had mij beloofd hierop terug te komen
en tot op de dag van vandaag is dit niet gebeurd.

Dus hoop dat iemand in deze groep iets weet
 
Adios
Ik denk dat de Entone niet HbbTV geschikt is.

Die Entone gaat steeds meer achterlopen op de moderne smart televisies.

Weer een voorbeeld erbij van de velen.
 
Migow
Sorry maar even een domme vraag: gebruik je die functionaliteit dan? En ja ik heb via coax ook die optie maar gebruik het nooit.
 
erickiel
De Nederlandse zenders zijn er erg karig mee maar kijk eens naar de Duitsers zitten ook spelletjes bij is wel geinig speel regelmatig tetris
 
Migow
Oke nou ik kijk nooit duitse zenders dus vandaar Grin
 
Adios
Ik maak gebruik van Hbbtv en NPO plus.

Ik zit ook in zo'n testpanel van de NPO voor nieuwe HbbTV diensten.

Krijg je van die test situaties waarin je kan kiezen voor uitzending gemist in HD, en of je bereid bent er extra voor te betalen.

Ik antwoordt dan: natuurlijk niet. Ik betaal al voor de NPO via de Belastingen en via mijn kabelabonnement. HD is standaard in 2015, dus dat jullie extra geld durven vragen voor HD vind ik schandalig.

Of de NPO wat met mijn antwoord doet, weet ik niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBBTV via glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie