obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Samsung Smart TV met Entone 515
erickiel
Ik heb sinds kort een Samsung UE40HU6900S 40" 6-Series UHD TV en volgens de handleiding moet je de AB van de tv ook moeten kunnen gebruiken met de Entone.

Hiervoor heb ik de sensor al voor de tv gezet alles geprobeerd maar geen resultaat.
Iemand een tip ?
 
Adios
Je moet het snoertje van de sensor koppelen aan je televisie. Daarnaast moet je opgeven in het menu van je televisie welk apparaat je wilt bedienen met de Samsung afstandsbediening.

Volgens mij moet dat dan werken.

Je kan het eens vragen aan Roberto, (forumlid hier) hij heeft een gloednieuwe Samsung smart TV en een Entone.

Tot nu toe had Roberto altijd zo het lek boven, dus dat zal nu ook wel zo zijn Smile
 
Migow
Je kan het ook anders doen: de tv bedienen met de ab van de entone Smile tv zet ik aan via ab entone en voor de rest kijk je tv. Het probleem dat je tv niet op de juiste bron start kun je in servicemenu samsung aanpassen (op eigen risico) en als ik eens wat wil doen met bv de smartfuncties van tv pak ik me smartcontrol of navigeer via me tablet met de app smart remote
 
Migow
Maar geen uitzending gemist in hd en dat was wel een groot probleem voor je roberto Smile Heb maanden geleden gezegd dat het beeld van coax net zo strak was en ja eindelijk ben je om haha. En ik kijk bijna altijd laatste tijd via entone ipv coax. Zodra foxsport kanaal 2 en 4 ook in hd is via coax gaat hier ook de steker eruit hoor Smile
 
Migow
Das mooi man. En sbs9 hangt niet zoals op entone en de smartcontrol van je samsung werkt vlekkeloos. En youtube streamen gaat ook tadeloos op je smart tv. Heb zelf ook samsung smart tv en werkt tadeloos ook met ci+ kaartje hoor. Plezier met je tv en ik hou nog ff de entone draaiende Bye-happy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung Smart TV met Entone 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie