obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
symbolen op tv scherm entone 515
Eric van Wieringen
Als ik van zender verander zie ik een aantal symbolen op m`n tv deze blijven enkele seconden staan en geven info over de gekozen zender
wie weet wat de betekenis is van deze symbolen (pictogrammetjes) een aantal kan ik wel plaatsen zoals: teletekst beschikbaar en leeftijd informatie, maar er staat ook b.v een enkele of dubbele luidspreker en een tekst wolkje met een 1 of een 2 erin, waar kan ik dus informatie vinden wat deze symbolen betekenen
heb een Entone amulet 515 ontvanger
 
Highway
Gokje van mijn kant:
  • enkele of dubbele luidspreker: mono of stereo.
  • tekst wolkje met een 1 of een 2 erin: 2 sets ondertitels beschikbaar.



Wie weet het zeker?
Handtekening
Wink
 
Eric van Wieringen
Highway,
bedankt voor je reactie maar mono/stereo is het niet! zou ik ook direct denken maar de info op m`n AV versteker laat weten dat het ac3 audio is ook bij 1 luidsprekertje, ook het tekst wolkje is iets anders!
toch bedankt voor het meedenken!
Wie weet het???
 
Migow
Omdat je bij je instellingen wellicht ac3 hebt gekozen bij audioinstellingen?
En volgens mij ook de mogelijkheid voor 1 of 2 ondertitel talen. Maar die optie heb ik in systeemmenu ook op uit staan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'symbolen op tv scherm entone 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie