obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Humax 5300c opnemen met externe HD
CheeseOnion
Ik heb al een tijdje een externe HD aangesloten op de Humax5300c.
Dit om de Caiway TV programma's te kunnen opnemen.
Dit werkte prima met een oude externe 160Gb HD. Nu is deze HD helaas defekt en heb ik een nieuwe 500Gb externe HD gekocht.
Een grotere HD werd ook afgeraden volgens de handleiding van de Humax 5300c.
Alles weer geinstalleerd, maar nu blijft de HD de hele tijd bezig. Tenminste het lampje op de HD flikkert.
Als ik nu wil opnemen dan hapert meteen de tv zender. (stilstaand beeld, blokken in beeld)
Ook naderhand als je de opgenomen video wilt bekijken heeft hij ook de storingen/haperingen opgenomen.
Kan het zijn dat de HD nog bezig is met evt scannen of iets dergelijks? Een half uur na het formateren van de HD flikkert het lampje nog steeds.
(dit was met de oude HD niet het geval)

Heeft iemand dit al eenkeer eerder meegemaakt?
Alvast bedankt.
 
CheeseOnion
Ondertussen is het probleem opgelost.
Het probleem was toch dat het een defect Humax decoder.
Probleem voorgelegd aan Caiway en men deed niet moeilijk en stuurde direct een nieuwe
Humax5300c naar ons toe. Prima service dus.
Het kastje direct aangesloten en het probleem was meteen opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5300c opnemen met externe HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Caiway glasmodem met 2 externe routers voor alleen wifi (AP) Eigen netwerk : 2 09 aug 2020
Advertentie