obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Videoland op Entone
blijker
Ik heb een videoland account aangemaakt op www.videoland.com. Dus een gebruikersaam en wachtwoord aangemaakt en alles op tablet, laptop etc werkt top, ook met de videoland APP ( android ). Nu ga ik naar de Entone om Videoland van Caiway aan te zetten, krijg ik bij wachtwoord te zien dat ik alleen "cijfers" kan invullen als wachtwoord. Op videoland.com mag dit niet, en daar moet je cijfers en letters gebruiken. Via Caiway heeft videoland contact met mij opgenomen en zeggen dat de App op de Entone van caiway oud is, dat videoland is overgenomen door RTL / vernieuwd is en dat ik maar een smarttv moet kopen en dat de verwachting is dat deze app op de Entone niet wordt vernieuwd. Mooi verhaal voor nieuwe gebruikers :-). Volgens mij moet Caiway maar Videoland eraf halen op de website bij de abbo's dat je dat erbij krijgt.... Alleen Pathe werkt nog. Caiway heeft wel aangegeven dat uit hun verantwoordlijkheid naar de caiway-klanten zij met Videoland naar een oplossing gaan zoeken. Ben benieuwd....
Gewijzigd door blijker op 08 november 2014, 14:30
 
Adios
Ik vind het echt schandalig dat Caiway zo achterstand heeft met zijn apps. Daar mogen ze de klant niet mee opzadelen.

En nog zijn ze verbaasd dat er in Twente zo massale opstand is.

Ga eens bij jezelf te raden Caiway. Lang genoeg geslapen daar in Naaldwijk ..
 
Bakstenen
Weet niet of je een smartphone of tablet heb dan kan je met een soort dongel streamen naar je TV ,doe ik ook met chroome cast werkt prima ,weet niet of dit ook met je laptop werkt
 
Bakstenen

Quote

HDR schreef:

Ik vind het echt schandalig dat Caiway zo achterstand heeft met zijn apps. Daar mogen ze de klant niet mee opzadelen.

En nog zijn ze verbaasd dat er in Twente zo massale opstand is.

Ga eens bij jezelf te raden Caiway. Lang genoeg geslapen daar in Naaldwijk ..

Ik vraag mij af hoeveel % er van zo,n app gebruik maakt,en of gebruik kan maken
 
Tonv58
Wij hebben een abonnement op Videoland Unlimited, kunnen ook gratis films en series zien, ons wachtwoord met alleen cijfers werkt perfect op de entone en op de PC.
Alleen op de Philips smarttv werkt het niet, omdat de Philips videoland -app geen videoland unlimited kent (?)
 
Bell88
Ik heb de proef ook is op de som genomen.. Netjes een account gemaakt op videoland, videoland unlimited aangeschaft (en gelijk weer opgezegd, zodat ik alleen de gratis maand had.)

Op mij tablet (Samsung Galaxy Tab 3) krijg ik bij het openen van de app netjes een koppelcode, kan deze netjes invoeren op de site, en de tablet is gekoppeld..
Op mij telefoon (Samsung Galaxy S3) krijg ik ook netjes bij het openen van de app een koppelcode, bij het invoeren op de site, is mij telefoon ook gekoppeld..
Op mij Entone (Amulet 515), krijg ik inderdaad helemaal niks.. Nergens staat een koppelcode. Inloggen met het account wat ik heb op videoland kan niet.. Want hij vraagt om een cijferige toegangscode. Laat dat nou net niet mogelijk zijn bij het aanmaken van je account..

Ik puzzel het vandaag nog wel even verder uit, anders bel ik uit gein de helpdesk is en x..

Ik hou jullie op de hoogte Smile

//Update

Toch maar is gelijk de helpdesk gebeld... Kreeg als eerst een verrassing, dat er 23 wachtende voor me zatten...
Inmiddels 25min verder, en het zijn er nog 7...


Inmiddels iemand aan de lijn gehad, die bij hoog en laag beweerde dat de app op de Entone een andere app van videoland is, dan die videoland voor de telefoon/tablet/website aanbieden.. Kortom geld kloperij van de hoogste plank van Caiway..
Fox Sports Go kunnen ze geen datum overgeven, want daar zijn ze mee bezig.. Spijt dat ik Caiway heb nu =_=
Gewijzigd door Bell88 op 27 december 2014, 12:36
 
Tonv58
Wij hebben inmiddels ontdekt dat we met de Caiway-app op de Entone niet het hele Videoland Unlimited aanbod kunnen krijgen wat we wel op internet zien! We hebben maar één abonnement op Videoland, zowel via Internet als Caiway dezelfde account, wordt op dezelfde manier afgerekend. Maar we kunnen dus niet meer zoals voorheen een film op internet opzoeken, klaarzetten in Mijn Films en dan via de Entone afspelen, omdat het aanbod niet hetzelfde is! En met die Entone app is zoeken erg tijdrovend. Maar we zijn blij dat Videoland in ieder geval nog werkt bij ons, misschien omdat we al vanaf het begin dat we glasvezel kregen een account hebben aangemaakt.

(We hebben inmiddels al wel onze derde Entone, in 2 jaar tijd)
 
Adios
Moet je dan weer apart betalen voor een Caiway Videoland abonnement bovenop je gewone Videoland abonnement?

Dat lijkt me wel heel raar !!
 
Domino
heeft die beperking van Videoland niet te maken met de MacDonalds actie. Die heeft maar een beperking van een aantal films ....
 
Tonv58
Bij Videoland Unlimited krijg je een aantal films gratis, en je kunt op rekening betalen, elke maand worden de kosten van de gehuurde films afgeschreven. Je betaalt dus niet voor een abonnement, maar je hebt voordeel van de (beperkt aantal) gratis films en het gemak dat je niet elke keer hoeft te betalen als je een film huurt.
En ik weet niks van een McDonald actie, dus dat kan het niet zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Videoland op Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie