obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 loopt vast
Rudi
Goededag,

Gisteravond liep Entone400 om 23:30 vast. om de andere zenders te schakelen lukt even nadat het beeld vastzit en of Entone uit en aan doen lukt niet, de voeding heb ik even uit moeten doen en weer aan. + 3 minuten en hij doet weer. dat was niet de enige dag, een dag eerder was het ook, en weer een dag eerder. ik geloof dat het 4 keer was gebeurd. Wat zou het oorzaak zijn dan ?
alvast bedankt. Rudi
 
Adios
De oorzaak is dat je niet via de coax digitaal kijkt. Dan heb je deze problemen nietSmile
 
Migow
Rudi,
Neem contact op via twitter met caiway want daar wordt je direct geholpen!!!
Wellicht sturen ze de entone 515 die is een stuk stabieler. Succes
 
Rudi
Beste Migow.
Het lukt mij niet goed om in Twitter een vraag te plaatsen aan Caiway. wel heb ik een laten "volgen" ik lees daar ook mee maar een vraag neerzetten lukt me niet :-(
bellen is voor mij onmogelijk ivm mijn doofheid.
Ik hoop dat de caiway-lezer het kan aanpakken en naar mij kan mailen.
Groeten Rudi
 
Migow
Rudi ik hoop ook dat caiway hier meeleest. Andere mogelijkheid: log in bij mijn caiway en stel je vraag daar ook op het forum, succes
 
Migow
www.caiway.nl
Dan kun je daar naar mijn caiway
vul gebruikersnaam en password in en dan zie je als je ingelogd ben onder Mijn profiel FORUM staan
Daar zie je een aantal forummeldingen en plaats deze gewoon daar. Caiway helpdesk wil daar ook nog wel eens lezen en reageren!

Suc6
 
Caiway Webcare
Beste Rudi,

We willen jouw probleem oppakken en onderzoeken. Kan je ons jouw adres gegevens door sturen per privé bericht of mail naar webcare@caiway.nl

We zullen dan een storingsmelding aanmaken om dit probleem te verhelpen.

In afwachting op jouw reactie.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 loopt vast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie