obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
entone 400
johan58
Na een behoorlijke tijd van ergernis weer terug naar de coax v.w.b. tv kijken.
(Voor het opnemen gebruik ik de vertrouwde Humax 5050)
De traagheid (ook na de update) en de onhandige afstandsbediening blijven een bron van ergernis.

Bestaat de mogelijkheid om de Entone 400 om te ruilen naar een beter exemplaar?

En wat is jullie ervaring met de opvolgers?
 
Adios
Ik denk dat je een toeslag moet betalen van vijf euro per maand als je je Entne 400 omruilt.
 
Bakstenen
Glasvezel kijken is mij zeer tegengevallen, kwaliteit is suck,steeds beeld wat blokkerig is enigste voordeel vind ik met de Entone dat je twee programma,s kan opnemen tegelijk zodra ik daar een oplossing voor heb ga ik ook weer terug op de coax ,heb nu een Ezcast dus kan via mijn smartphone ook uitzending gemist kijken en veel langer terug en meer zenders .
 
Adios
Toch vreemd. Volgens eigen onderzoek van Caiway zijn de meeste klanten van Caiway erg tevreden over de Entone.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/15826/c...coder.html

Caiway stelt echter dat uit haar eigen onderzoek is gebleken dat het grootste deel van de klanten tevreden of zelfs zeer tevreden over de Entone tv-decoder is
 
johan58
Zo iets als: " wij van wc-eend........"
 
Adios
Ik wil het niet zeggen, maar Caiway is volgens mij niet voor niks gestopt met de Entone als standaard bij de twee snelste glasvezelpakketten.

Als de tevredenheid van de Caiway Entone nou echt zo geweldig was, hadden ze dat volgens mij niet gedaan.
 
Caiway Webcare

Quote

johan58 schreef:

Na een behoorlijke tijd van ergernis weer terug naar de coax v.w.b. tv kijken.
(Voor het opnemen gebruik ik de vertrouwde Humax 5050)
De traagheid (ook na de update) en de onhandige afstandsbediening blijven een bron van ergernis.

Bestaat de mogelijkheid om de Entone 400 om te ruilen naar een beter exemplaar?

En wat is jullie ervaring met de opvolgers?


Beste johan58,

We willen graag je Entone onderzoeken. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Indien we besluiten dat je Entone omgeruild moet worden, dan wijzigen wij niet je abonnement waardoor je € 5,- per maand moet gaan voldoen. Dit is alleen van toepassing wanneer je zelf besluit over te stappen naar de nieuwe abonnementen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
rayblo
@caiway ik heb weer eens voor de zoveelste keer na pauzeren en reclame door willen spoelen dat ik de gehele pauze tijd kwijt ben. Terugspoelen is dan niet meer mogelijk!!
 
Adios
Dat hoort niet volgens mij. Is dat niet verholpen met de laatste firmware upgrade?
 
rayblo
@4k geen idee had dit onder de oude firmware ook, maar niet zo vaak als nu
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone 400', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie