obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 (465) Geluid - fijnafstelling
cawul
Wat ik van d Entone 400 (model 465) hinderlijk vind is dat de stappen in geluidsniveau ietwat te groot zijn.
Het is regelmatig nét te zacht, of nét te hard.

Wij gebruiken dus 2 afstandsbedieningen: 1 voor de Entone of van kanaal te switchen of wat dan ook.
Het juiste geluidsniveau gaat met de afstandsbediening van de TV.
Die gaat van 0 tot 60.
Je zet het geluid op de Entone halverwege: een tikje omlaag is te zacht, een tikje omhoog is te hard.
Met die van de TV zet je 'm op het juiste niveau.

Ik hoop dat er firmware komt die de geluidsafstelling zal verbeteren: veel meer stappen.

Oh, schiet me te binnen: hoe gaat dat, een firmware upgrade?
Is er een handleiding? Waar kan ik de laatste versie vinden? Gaat het automatisch?
Vragen... vragen... Smile

Thanks
=
 
cawul
Dank voor de reactie. Ik zal kijken hoe het werkt.

Vermoedelijk zal ik in de praktijk dan toch 2 afstandsbedieningen nodig hebben: 1 om van kanaal te switchen, de andere om het geluid aan te passen.

Toch denk ik dat wanneer de Entone (veel) meer 'tussenstapjes' kent, ik het volume van de TV op instellen op een bepaald volume (in mijn geval b.v. halverwege op 30, in de schaal van 0-60) en ik verder het geluid kan regelen via de Entone afstandsbediening.
Maarrr ik mag van geluk spreken, ik zag berichten over d Entone 515 zónder geluid Smile

Firmware-update: dank voor de tip.

===

Later:...
inderdaad heb ik de laatste firmware versie.
Gewijzigd door cawul op 04 januari 2014, 09:34
 
Adios
Bij een harde reset is hij toch al zijn opnames kwijt ?
 
cawul

Quote

4K schreef:

Bij een harde reset is hij toch al zijn opnames kwijt ?


Staan die niet gewoon op je harde schijf dan?

Overigens, jammer dat Humax nog geen glasvezeldecoder heeft. Hopelijk werken ze eraan.

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 (465) Geluid - fijnafstelling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
Geluid Digitale radio of televisie storing : 2 20 dec 2020
Tv geluid via Denon AVRX2600H Hardware instellingen : 2 25 nov 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie