obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Tv geluid via Denon AVRX2600H
Lodewegen1958
hallo kan iemand vertellen hoe ik mijn glasvezel TV signaal kan afspelen op mijn boxen via een Denon versterker. Heb de internet kabel (ook via het speciale TV kastje van Caiway) aangesloten op de ingang van de Denon en vandaar verbonden met de TV. Alleen gebeurt er dan niets. Iemand een suggestie.

(voorheen Vodafone, ging prima)

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Jaco Hage
Als de decoder aansluit op je receiver via hdmi, en in het menu van je decoder de CEC aanzet bij audio instellingen, en vervolgens de ARC HDMI van je televisie koppelt aan de HDMI OUT van je receiver zou het moeten werken.

Mogelijk als dit niet werkt kun je vanaf je TV de S/PDIF optisch uitgang naar je Denon aansluiten.

Mogelijk als dit niet werkt dan heb ik alle info type nodig van je TV en de decoder die je nu gebruikt van Caiway.


Ps: Check ook in het menu van je TV en denon of daar de HDMI ARC / control aanstaat.

Lodewegen1958 schreef:

hallo kan iemand vertellen hoe ik mijn glasvezel TV signaal kan afspelen op mijn boxen via een Denon versterker. Heb de internet kabel (ook via het speciale TV kastje van Caiway) aangesloten op de ingang van de Denon en vandaar verbonden met de TV. Alleen gebeurt er dan niets. Iemand een suggestie.

(voorheen Vodafone, ging prima)

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv geluid via Denon AVRX2600H', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
Geluid Digitale radio of televisie storing : 2 20 dec 2020
geluid /beeld lopen niet gelijk Digitale radio of televisie storing : 4 30 mei 2017
Entone 400 geluid weg na sappen CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 10 26 aug 2016
Caiway Multiscreen TV - geluid valt steeds weg Storing : 13 21 apr 2016
Advertentie