obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 schakelt automatisch kanalen
FrontRunner
De Entone 400 decoder schakelt elke dag een aantal malen vanzelf van kanaal. De ene keer gaat het schakelen qua snelheid langzaam, de andere keer sneller. Altijd worden er 10 tot 25 kanalen omhoog geschakeld.

Iemand hier ook eenzelfde ervaring mee?
 
maanmist
Hier nog een. Gaat zomaar spontaan van deze zender af en gaat dan aan de rol.
 
Adios
Dat klinkt niet alsof het hoort.
Dit lijkt me behoorlijk storend.
Heb je al een klacht hierover ingediend bij Caiway?
Je betaalt tenslotte voor een goed product, niet voor wanprestaties.
 
FrontRunner

Quote


Heb je al een klacht hierover ingediend bij Caiway?
.


Nee nog niet, wilde eigenlijk weten of ik de enige ben. Blijkbaar niet.....

Lijkt mij goed als meer mensen dit probleem hebben dat in deze thread kenbaar maken.
 
maanmist
Heb gisteren een tweet gestuurd.
 
rayblo
hebben mensen ook problemen met handmatige bediening op de voorzijde van de entone?
deze werkt amper bij mij.
heb nu eindelijk een open tv kast dus wil soms met de hand bedienen, maar veelal niet mogelijk.
Gebruik ik de ab dan zappt hij teveel of niet grr
 
Adios
Er komen steeds meer lijken uit de Entone kast.
Tjonge wat een dramabox is het toch!
En Caiway maar de andere kant op blijven kijken......
 
Bakstenen
je moet de AB goed op de Entone richten ,is soms lastig als je plat op de bank ligt en er staat een vaas op je salon tafel
 
rayblo
mijn entone staat nu hoger en des ondanks is het richten erop een kunst!
 
Bakstenen
Ik heb nu een plek op de bank veroverd waar het goed richten is ,maar het is lastig ben het met je eens
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 schakelt automatisch kanalen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie