obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Connectiviteit Samsung WatchON app met Entone ontvanger
etr
Hallo,
Heeft iemand wellicht ervaring met het volgende probleem:

Op veel Samsung telefoons/tablets bevindt zich tegenwoordig de app WatchON.
Met deze app kun je je telefoon/tablet als afstandsbediening instellen voor je TV / ontvanger / versterker en op een gebruikersvriendelijke manier je favoriete programma's selecteren en je apparaten bedienen.
Tevens heb je dan direct een all in one afstandsbediening voor al je apparaten.

Bij het instellen van de app lukt het mij prima om mijn TV en Versterker te koppelen en deze vanaf de telefoon te bedienen.
Het lukt echter niet om de ontvanger (Entone 400) te koppelen terwijl de Entone in de app wel als keuzeoptie wordt vermeld. De Entone reageert echter niet op de afstandsbediening signalen vanaf de telefoon.

Heeft iemand van jullie dit ook al eens geprobeerd ? Dan ben ik benieuwd of het jouw wel gelukt is de Entone met de app WatchON aan de praat te krijgen.

Wellicht doe ik dan iets verkeerd en ben ik benieuwd hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen.

Alvast bedankt.
 
Mario
ik heb wel een app van Samsung, "smart view" daar bedien ik mijn tv van Samsung mee en ook de entone decoder.
alleen werkt het alleen als je het IR-remotekabeltje van de smarttv voor de entone zet en dan in de tv setup je entone configureerd
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Connectiviteit Samsung WatchON app met Entone ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Advertentie