Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
glasvezel icm humax 5200c
|
|
fmrama |
Geplaatst op 28 November 2013, 15:43
|
Activiteit » Utrechtse Heuvelrug » Fritzbox » Enjoy TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 10 Lid sinds: 01 May 2012 |
Hallo, Er wordt momenteel glasvezel aangelegd in ons dorp. Tzt zal caiway een aanbod doen van de paketmogelijkheden. Stel dat ik tv via glas wil. Kan ik dan mijn humax 5200c nog gebruiken? Heeft iemand ervaring met de aansluiting? Vr.gr. |
|
|
gamespel |
Geplaatst op 28 November 2013, 19:35
|
Activiteit » Maassluis » 3146Cc » Alles-in-1 G500 Berichten: 72 Lid sinds: 31 May 2013 |
Quote fmrama schreef: Hallo, Er wordt momenteel glasvezel aangelegd in ons dorp. Tzt zal caiway een aanbod doen van de paketmogelijkheden. Stel dat ik tv via glas wil. Kan ik dan mijn humax 5200c nog gebruiken? Heeft iemand ervaring met de aansluiting? Vr.gr. Staat op de Caiway site: https://www.caiway.nl/site/nl/pakketten * Digitale televisie via de coax-kabel blijft actief en is inbegrepen in het abonnementstarief. |
|
|
fmrama |
Geplaatst op 29 November 2013, 13:19
|
Activiteit » Utrechtse Heuvelrug » Fritzbox » Enjoy TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 10 Lid sinds: 01 May 2012 |
Hallo, Bedankt voor de info. Zover had ik nog niet gekeken. Vr.gr. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 30 November 2013, 16:50
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Wel heeft Caiway capaciteitsgebrek op de coaxkabel, dus in de toekomst zullen er meer zenders op het glas komen dan op de coaxkabel. Helaas heeft Caiway deze keuze gemaakt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel icm humax 5200c', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
DVB-C via Caiway glasvezel? | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 4 | 10 Nov 2021 |
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter | Snelheid | : 11 | 24 Sep 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie