obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
glasvezel icm humax 5200c
fmrama
Hallo,

Er wordt momenteel glasvezel aangelegd in ons dorp. Tzt zal caiway een aanbod doen van de paketmogelijkheden.
Stel dat ik tv via glas wil. Kan ik dan mijn humax 5200c nog gebruiken? Heeft iemand ervaring met de aansluiting?

Vr.gr.

data-full-width-responsive="true">
gamespel

fmrama schreef:

Hallo,

Er wordt momenteel glasvezel aangelegd in ons dorp. Tzt zal caiway een aanbod doen van de paketmogelijkheden.
Stel dat ik tv via glas wil. Kan ik dan mijn humax 5200c nog gebruiken? Heeft iemand ervaring met de aansluiting?

Vr.gr.

Staat op de Caiway site: https://www.caiway.nl/site/nl/pakketten

* Digitale televisie via de coax-kabel blijft actief en is inbegrepen in het abonnementstarief.

fmrama
Hallo,
Bedankt voor de info. Zover had ik nog niet gekeken.

Vr.gr.

Adios
Wel heeft Caiway capaciteitsgebrek op de coaxkabel, dus in de toekomst zullen er meer zenders op het glas komen dan op de coaxkabel.

Helaas heeft Caiway deze keuze gemaakt.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel icm humax 5200c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway Glasvezel storing Westland eo Storing : 37 13 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Opnemen met humax 5300c Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 3 25 dec 2018
Fritzbox 7590 op Glasvezel met C5 DECT CaiWay Glasvezel telefonie problemen : 1 02 dec 2018
Humax 5050c of een andere Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 12 02 dec 2018