obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
entone 515
wimanena
zomaar een vraag kunnen de gebruikers van de entone 400 ook een entone 515 bemachtigen lijkt me wel zo fair
 
Caiway Webcare
Beste Wimanena,

Caiway levert met de eerste versie Entone en de opvolger Entone 510 en Entone 515 een goed product. Wanneer zich een storing voordoet dan lossen wij deze op. We ontvangen graag meer informatie via een PB wanneer je een storing ervaart.

'Zomaar' de Entone omruilen voor een andere versie is vooralsnog geen optie.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
rayblo

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Wimanena,

Caiway levert met de eerste versie Entone en de opvolger Entone 510 en Entone 515 een goed product. Wanneer zich een storing voordoet dan lossen wij deze op. We ontvangen graag meer informatie via een PB wanneer je een storing ervaart.

'Zomaar' de Entone omruilen voor een andere versie is vooralsnog geen optie.

Met vriendelijke groet,

Harma


Harma als dat zo is waarom ontlopen jullie dan deze gebruiker met klachten?
 
gamespel
Ruil sowieso alle 400's in voor een 515!
 
Adios
De Entones die goed werken hoeven niet omgeruild te worden, maar al die mensen die ellende blijven houden met de Entone 400, adviseer ik het gewoon te eisen of anders wegens wanprestatie het contract op te zeggen. Als jij kan aantonen bij een rechter ( als Caiway je dagvaart) dat de Entone slecht werkt door middel van filmen van de werking van de Entone en dat je verzocht hebt aan Caiway om een oplossing voor dit probleem maar Caiway dat weigert, geloof me, dan staat Caiway zwak hoor.
De kunst is je nooit te laten imponeren door wat voor bedrijf dan ook maar puur bij de feiten blijven. Zo kijkt een rechter ook tegen een situatie aan.
 
Caiway Webcare
Op het moment dat er een storing zich voordoet met de Entone 400 serie moet eerst worden onderzocht waar het probleem vandaan komt.

Er zijn meerdere factoren die ervoor kunnen zorgen dat een Entone problemen krijgt en hierdoor is het omruilen van een decoder niet altijd de juiste oplossing.

Mocht na het aanmaken van een storingsmelding blijken dat een apparaat defect is of de reden van storing dan word deze omgeruild.

Voor nu is ons advies als je een storing ervaar met de Entone ontvanger deze te melden bij Caiway zodat wij melding ervan maken en onderzoek gaan doen naar de oorzaak van het probleem.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
gamespel

Quote

Caiway Webcare schreef:

Op het moment dat er een storing zich voordoet met de Entone 400 serie moet eerst worden onderzocht waar het probleem vandaan komt.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout

Het probleem is dat de Entone 400 zelf een storing is.... gewoon waardeloos stroomvretend kastje
 
Adios
Ik zou het schandalig vinden als je 40 euro moet betalen, Gamespel.
Caiway levert zelf een ondeugdelijk apparaat en dan moet je bijbetalen om een fatsoenlijk apparaat te krijgen. De omgekeerde wereld toch?
 
gamespel
Heb contact gehad met de helpdesk en eerst moest ik de tijd noteren dat de Entone vast loopt, maar heb na een aantal uurtjes weer terug gebeld met de mededeling dat de plank waar de Entone op staat stond te roosteren zo warm was hij.... en hij stond de hele tijd uit...
Ik zou nu binnen 5 werkdagen gebeld worden, ben benieuwd.
 
Adios
Ik denk dat Caiway binnen vijf dagen met de oplossing komt er een ventilator op te zetten. Bewezen is dat de temperatuur van de plank dan met vijf graden daalt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie