obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Mijn Caiway
JanB
Sinds gisteravond geen toegang meer tot mijn Cayway.
Wilde kijken of mijn glasvezel alles in 1 bestelling van 7 november al verwerkt was , zoals men aangeeft op de bevestiging van de bestelling.
Kreeg en krijg de foutmelding zoals is bijgevoegd. Even gebeld en de helpdesk vertelde mij dat ze bezig waren met mijn bestelling in mijn caiway te plaatsen en dat ik mijn caiway pas weer kon gebruiken na ontvangst en activering van het bestelde pakket in de loop van volgende week ??????????!!!!!!!!!! . Ben benieuwd.
Komt dit iemand bekend voor


Fout
Op dit moment is het helaas niet mogelijk uw gegevens op te slaan op onze server. Wij verzoeken u het later nogmaals te proberen. Onze excuses voor het ongemak.
Gewijzigd door JanB op 04 december 2012, 20:05
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie