Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer
|
|
skafie |
Geplaatst op 08 januari 2012, 20:22
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 jan 2012 |
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Caiway belt als ik een spontane storing heb in de verbinding tussen mijn bank en Caiway. |
|
|
Requiem |
Geplaatst op 08 januari 2012, 21:52
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 23 feb 2010 |
Sneller dan dat ze je storing oplossen iig |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 09 januari 2012, 14:58
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 jul 2010 |
De storing zal inmiddels grotendeels verholpen moeten zijn. We houden het momenteel nog scherp in de gaten. Het is wel aan te raden je modem te resetten om gebruik te maken van de oplossing. Onze excuses voor het ongemak dat het gehele verhaal heeft veroorzaakt. Bert Vellekoop |
Handtekening Caiway Webcare Team | |
|
|
skafie |
Geplaatst op 09 januari 2012, 17:44
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 jan 2012 |
Bij mij werkt het weer inderdaad na resetten modem. Wat was nu het probleem ?? |
|
|
vossoft |
Geplaatst op 09 januari 2012, 19:00
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 31 dec 2011 |
Wat het resetten van de modem betreft, daar ben ik de laatste weken een expert in geworden. Dus dat zal wel lukken. En nu maar afwachten. |
|
|
mvandervalk |
Geplaatst op 09 januari 2012, 22:20
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 02 jan 2012 |
ben voorzichtig optimistisch want lijkt ook hier (1432nd) na resetten inderdaad weer te werken... |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 10 januari 2012, 11:13
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 jul 2010 |
Quote De oorzaak was een combinatie van factoren op sommige Arris-modems. Heeft te maken met de manier hoe er een verbinding gemaakt wordt. Op basis van de incidenten hebben we wat wijzigingen doorgevoerd die dit in de toekomst voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Bert Vellekoop |
Handtekening Caiway Webcare Team | |
|
|
skafie |
Geplaatst op 10 januari 2012, 14:14
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03 jan 2012 |
Quote Caiway Webcare schreef: Quote De oorzaak was een combinatie van factoren op sommige Arris-modems. Heeft te maken met de manier hoe er een verbinding gemaakt wordt. Op basis van de incidenten hebben we wat wijzigingen doorgevoerd die dit in de toekomst voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Bert Vellekoop Dank je wel. het werkt nu al 24 uur weer zoals het hoort te werken. |
|
|
mvandervalk |
Geplaatst op 10 januari 2012, 15:52
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 02 jan 2012 |
ik heb iets te vroeg gejuicht. 1432ND nog steeds geen telefonie en wisselend internet..... |
|
|
vossoft |
Geplaatst op 10 januari 2012, 18:27
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 31 dec 2011 |
Toch weer uitval ( Maassluis) nu met wat langer intervals dan gisteren. Het probleem schijnt toch nog niet opgelost te zijn. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 1 | 26 apr 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 mrt 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 jan 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 nov 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 sep 2023 |
Advertentie