obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer
mvandervalk
Vanaf 22/12 verlies ik om de 3 minuten het signaal van mijn internet en valt ook mijn telefoon weg. Na vele contacten met de helpdesk voor de kerst en ook afgelopen week nog steeds geen uitzicht op een oplossing. Zou aan gewerkt worden maar niemand kan me een idee geven wanneer alles het weer doet....
 
thonhny
hier ook in naaldwijk al zeer lang last van monteur geweest alle stekkers venieuwt ze zeieden dat het daar aan lag dus niet
heb er elke dag last van haal nu elke keer stroom van mijn kastje af voor 10 sec en dan doet die het weer word er gek van

kastje is van caiway had eerste jaar hellemaal geen last 2e jaar elke dag

grtjes ton
 
vossoft
Hier in Maassluis precies hetzelfde. 1 jaar geen last gehad van internet uitval nu valt de verbinding herhaaldelijk weg. Knap irritant. De helpdesk van caiway is op de hoogte.
 
skafie
afgelopen 4 weken iedere donderdag en vrijdag dit probleem. continue uitvallend internet.
nu hebben we dit al 6 dagen iedere dag. beetje lastig als je thuis werkt.

Volgens de helpdesk ligt het aan de Arris modem. deze heeft dit weekend daarvoor een update gehad maar daarmee is het dus niet verholpen.

ze weten niet hoe lang het nog gaat duren......beetje jammer.Frown
Gewijzigd door skafie op 03 januari 2012, 16:58
 
vmax112
Met regelmaat uitval van internet, sinds 22 december. caiw helpdesk gebeld.
Na 16 wachtende voor mij en 42 minuten verder, eindelijk iemand aan de lijn.
En natuurlijk ook weer direct uitval van de telefoon.
Werd wel netjes teruggebeld door de helpdesk medewerker.
Bleek na een update dat er problemen zijn ontstaan met het modem, wist niet hoelang het ging duren.
Gisteren willen informeren hoelang het nog gaat duren, weer 11 wachtende voor mij.
Dan maar een mail gestuurd, wel een bevestigings-mail, maar geen antwoord op de vraag.
Waarom geen informatie op de caiwaw site.
Weet iemand hoe het met de vergoeding zit, voor niet geleverde diensten?
 
skafie
Mij is verteld dat de storing spontaan is opgekomen en dat ze hebben geprobeerd om een update te plaatsen om het op te lossen.
dat heeft geen resultaat gehad.

Ik heb ook gevraagd waarom ze deze storing niet vermelden op hun pagina.
ze plaatsen dit soort meldingen niet op hun site omdat dan iedereen denkt dat als ze geen internet hebben het daar aan ligt.
beetje vaag verhaal.
volgens mij weten ze precies wie deze modem heeft dus zou een mailte op zijn plaats zijn.
of een persoonlijk bericht op "mijnCaiway"
ik zou het heel prettig vinden als je een storing meld je dit terug kunt kijken in "mijnCaiway"

of dat er een "storingspagina is die je met je mobiel kunt bekijken.

als de storing opgelost was mocht ik een mail sturen om te kijken of er een financiele oplossing komt voor de niet geleverde dienst.
ik heb in het verleden eerder een lange storing gehad en toen kreeg ik een maand gratis Internet. vond ik een coulante oplossing.
 
mvandervalk
probleem nog steeds niet opgelost.. Tegen mij is gezegd dat het probleem in een van de wijkkasten zou zitten?? modem is vervangen zonder resultaat (was echter weer een Arris)... Volstrekt geen prognose over duur vand e storing kunnen krijgen.....
Mbt vergoeding: Ga inderdaad ook een brief/mailtje sturen als het is opgelost. Heb wel geinformeerd maar ze zijn wel bereid om je contract te ontbinden zonder kosten mocht je een andere optie in de buurt hebben. is voor mij geen echte optie want enkel 4mb adsl met 4 weken aansluitwachttijd...
 
skafie
Tegen mij is gezegd dat het een landelijk (caiway dekking) probleem is.
ADSL is geen optie, ik zit aan caiway vast.
 
Caiway Webcare
Op een onbekend aantal Arris modems komt het voor dat er een verbrekende verbinding ontstaat. Om verwarring hierover te voorkomen betreft het lang niet alle verbindingen.

Om die reden kunnen we dit melden op onze servicepagina, dat zou een verkeerd beeld scheppen. Wel kan onze Helpdesk of Webcare vaststellen of je modem in deze groep valt.

Via dit topic zullen we iedereen op de hoogte houden, onze excuses voor het ongemak.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
vossoft
Altijd goed om te lezen dat er excuses worden aangeboden voor het ongemak. Het door mij gebruikte Arris modem valt in deze groep die zeer regelmatig deze uitval vertoont. Ik behoor tot deze groep en dat weet caiway, maar wat gaat caiway er nu aan doen ? Blijft het alleen bij registreren of ik tot deze groep behoor? Voortdurend resetten van de modem, meerdere keren per dag, begint nu toch wel te vervelen. Excuses prima, maar ik wil zo langzamerhand wel een oplossing.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met verbinding tussen 2 caiway internet aansluitingen Eigen netwerk : 28 15 sep 2019
geen telefoon Storing : 3 10 sep 2019
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Geen diensten van Caiway beschikbaar Eigen netwerk : 16 17 jun 2019
Onderbreking vaste telefonie Storing : 4 13 jun 2019