obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
CAIWAY verdomd een modem te sturen!!!!!
CeeJee
jl maandag, 15 maart 2021 is hier een monteur geweest, die constateerde dat het glasmodem dusdanige waarden aangaf, dat hij samen met een Caiway medewerkster besloten heeft een nieuw modem te laten sturen.
Daar heb ik maandag 10:19 uur ook een bevestigingsmail over ontvangen. (zie bijlage)
Vandaag woensdag 17 maart 2021 heb ik gesproken met een medewerker van de klantenservice (1ste lijn) die mij wist te vertellen dat er GEEN modem door Caiway opgestuurd is en ook niet opgestuurd gaat worden. Dit omdat volgens hem niets met het modem is.

Mijn vraag is: Waarom mailt Caiway het ene en verdommen vervolgens een modem te sturen, terwijl dat WEL in dat mailtje wordt geschreven?

Op mijn verzoek dan maar weer een monteur te sturen werd mij te kennen gegeven dat Caiway GEEN monteur wilt sturen en dat ik daar lang op kan wachten.
CeeJee voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
CeeJee
Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk heeft Caiway me toch een nieuw modem gestuurd, en gisteren is een monteur geweest om e.e.a. aan te sluiten.
Nu werkt alles weer zoals het hoort, vooralsnog nu dus netjes opgelost.

Bedankt,
CeeJee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CAIWAY verdomd een modem te sturen!!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
Advertentie