obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Overstap Caiway/Delta
bjornschouten
Hallo,

Vanaf morgen stap ik over van Caiway naar Delta. Echter heb ik nog geen installatiepakket van Delta ontvangen. Kan ik gebruik maken van de modem van Caiway zodat ik toch nog internet heb en we nog wel thuis kunnen werken en netflix/videoland/Prime kunnen bekijken?

Alvast bedankt,

Bjorn Schouten
 
Jaco Hage
Meestal heb je nog wel een paar dagen speling. Maar nee, de modems staan op mac adres gelabeld aan jouw account. Dus je zal ook een ander modem ontvangen. Al zijn er uitzonderingen dat het 1-op-1 over geregistreerd wordt. Maar ik ken je conversatie niet met Delta hoe hun het omzetten....

bjornschouten schreef:

Hallo,

Vanaf morgen stap ik over van Caiway naar Delta. Echter heb ik nog geen installatiepakket van Delta ontvangen. Kan ik gebruik maken van de modem van Caiway zodat ik toch nog internet heb en we nog wel thuis kunnen werken en netflix/videoland/Prime kunnen bekijken?

Alvast bedankt,

Bjorn Schouten
 
bjornschouten
Bedankt voor het bericht. Daar was ik al bang voor. De speling die je noemt is er niet. We zijn al afgesloten. Het wordt dus een paar dagen ouderwets coax kijken. En om te werken toch maar naar kantoor.
 
Jaco Hage
Er blijft een hoop dat je morgen je nieuwe pakket ontvangt. Ook dat komt voor ivm administratieve handelingen. Ik ben benieuwd.
 
MNLHGJ

bjornschouten schreef:

Bedankt voor het bericht. Daar was ik al bang voor. De speling die je noemt is er niet. We zijn al afgesloten. Het wordt dus een paar dagen ouderwets coax kijken. En om te werken toch maar naar kantoor.


Omdat Delta het installatie pakket niet ruim vooraf wilde versturen, was dit voor mij de reden niet met hun in zee te gaan. Verder werden gemaakte afspraken niet nagekomen. In deze tijd van thuiswerken moet je van afspraken en een constante internetverbinding uit kunnen gaan. Een downtime van een paar uur is wel te plannen.
 
bjornschouten
Ik vind ook dat ze een constante internetverbinding moeten kunnen garanderen. Maar helaas dat konden ze niet. In overleg met de baas gisteren op kantoor gezeten. Gisteravond mijn eigen asus-router alvast even helemaal aangesloten en wat schetst mijn verbazing. De Caiway genexis modem geeft een signaal door. We kunnen weer gebruik maken van het internet. Echter het installatiepakket is nog niet geleverd.

Heb gelezen dat de investeringsmaatschappij achter deze 2 bedrijven ook KPN over wil nemen. In dat geval kunnen we weer gewoon terug naar KPN.
 
Jaco Hage
Het lijkt erop dat je toch 1-op-1 over geregistreerd bent. Ik zou ze eens informeren. Aan de andere kant werkt Delta met een andere IPTV decoder tot dusver. Check eens.

bjornschouten schreef:

Ik vind ook dat ze een constante internetverbinding moeten kunnen garanderen. Maar helaas dat konden ze niet. In overleg met de baas gisteren op kantoor gezeten. Gisteravond mijn eigen asus-router alvast even helemaal aangesloten en wat schetst mijn verbazing. De Caiway genexis modem geeft een signaal door. We kunnen weer gebruik maken van het internet. Echter het installatiepakket is nog niet geleverd.

Heb gelezen dat de investeringsmaatschappij achter deze 2 bedrijven ook KPN over wil nemen. In dat geval kunnen we weer gewoon terug naar KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap Caiway/Delta', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Advertentie