obey-robots.txt
10 December 2016, 05:57
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Verbinding weer helemaal bagger vandaag

maanmist
Was vandaag weer niks, vanmorgen weer volle snelheid en vanmiddag om de haverklap verbinding weg in 2675.
Zit nu bekabeld en lijkt idd te werken.
Zou het dan zomaar de pas aangeschafte router kunnen zijn?
Te vroeg gejuicht. Sad
Ook bekabeld disconnects.
Misschien de modem? Geeft wel online aan maar niks online, geen verbinding.
Gewijzigd door maanmist op 19 september 2010, 19:31
 
DH64
maanmist schreef:
Was vandaag weer niks, vanmorgen weer volle snelheid en vanmiddag om de haverklap verbinding weg in 2675.
Zit nu bekabeld en lijkt idd te werken.
Zou het dan zomaar de pas aangeschafte router kunnen zijn?
Te vroeg gejuicht. Sad
Ook bekabeld disconnects.
Misschien de modem? Geeft wel online aan maar niks online, geen verbinding.


Aiii wat een ellende, ik neem aan dat je de helpdesk al geinformeerd heb hierover ?
Ik heb een tijdje last gehad van onstabiele verbindingen.
Ik kreeg toen deze link aangeboden om te testen: http://speedtest.caiway.nl/ndt/

Het één en ander is dan af te lezen.

Bij mij bleek het probleem in de wijkkast te zitten, teveel ruis op het signaal of zoiets volgens de monteur.
Opnieuw door hem afgeregeld in de wijkkast binnen 2 minuten en alles was weer toppie.
Oorzaak ? , geen verklaring.
Gewijzigd door DH64 op 19 september 2010, 22:59
 
maanmist
DH64 schreef:
maanmist schreef:
Was vandaag weer niks, vanmorgen weer volle snelheid en vanmiddag om de haverklap verbinding weg in 2675.
Zit nu bekabeld en lijkt idd te werken.
Zou het dan zomaar de pas aangeschafte router kunnen zijn?
Te vroeg gejuicht. Sad
Ook bekabeld disconnects.
Misschien de modem? Geeft wel online aan maar niks online, geen verbinding.


Aiii wat een ellende, ik neem aan dat je de helpdesk al geinformeerd heb hierover ?
Ik heb een tijdje last gehad van onstabiele verbindingen.
Ik kreeg toen deze link aangeboden om te testen: http://speedtest.caiway.nl/ndt/

Het één en ander is dan af te lezen.

Bij mij bleek het probleem in de wijkkast te zitten, teveel ruis op het signaal of zoiets volgens de monteur.
Opnieuw door hem afgeregeld in de wijkkast binnen 2 minuten en alles was weer toppie.
Oorzaak ? , geen verklaring.



Heb al twee keer aan de bel gehangen maar ze zweerden erbij dat ik eerst bekabeld moest proberen om het probleem router uit te sluiten. Maar bekabel/onbekabeld maakte geen verschil.
Heb gisteravond de stroom er een halfuurtje af gehad en systeemherstel gedaan naar voor het probleem en hierna is de verbinding iig geval gebleven. Snelheid is wel weer kut. Sad
 
maanmist
Site van DH64 geeft volgende resultaten om 10.45 uur:

TCP/Web100 Network Diagnostic Tool v5.5.4a
click START to begin

** Starting test 1 of 1 **
Connected to: speedtest.caiway.nl -- Using IPv4 address
Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done
checking for firewalls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done
running 10s outbound test (client-to-server [C2S]) . . . . . 1.78Mb/s
running 10s inbound test (server-to-client [S2C]) . . . . . . 12.74Mb/s
The slowest link in the end-to-end path is a 10 Mbps Ethernet subnet
[S2C]: Packet queuing detected
 
Joke Den Haag
Zo 'n 8 jaar geleden had ik ook Internet van Caiway. Diverse keren monteur langs geweest. Kabels nagekeken, signaal versterkt in wijkkast etc. Na een uur weer geen verbinding of 900 byte p/sec. Dus niet eens 1kb.
De telefoonkosten waren soms meer dan het abonnement.
Ben toen overgegaan naar Planet adsl, 384kb wat fantastisch was dat. Altijd verbinding. Wel duurder.
Na 4 jaar overgegaan naar wanadoo-online adsl2, 20MB, haal 10Mb, altijd verbinding, inderdaad de administratie is /was daar een puinhoop. Maar weer een stuk goedkoper. Betaal nog steeds 30 euries incl telefoon voor 4 ct. per gesprek.

Waarom vertel ik dit..
Mijn buren hebben allemaal Caiway en omdat ik er wel een beetje thuis in ben, staat er gemiddeld een buur per week wel bij mij voor de deur. Met bovenstaande klachten.

En daarom ben ik blij met mijn beslissing van 8 jaar geleden, omdat ik zie dat nu nog steeds dezelfde ellende nog bestaat.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 29 september 2010, 12:25
 
DH64
Hallo allemaal,

Ik was benieuwd of er nog Ultra gebruikers zijn die ook een lagere upload snelheid hebben de laatste dagen ?

998089062

Ik heb de modem al een paar keer gereset maar het maakte niet uit.
 
fari2012
In Kudelstaart gemeente Aalsmeer is het:
999472908

Laatste tijden redelijk constant.
 
darkstalker
Hier in Maassluis (3141KT) is het anders aardig brak:
999573359

Het was twee uurtjes geleden nog erger. Toen kwam ie niet hoger als 8Mbit/512Kbit. Moest gewoon 3 minuten wachten totdat een Youtube clip genoeg gebufferd had (deed er drie tegelijk, en connectie ging maar 200kB/s totaal).

Volgens NDT klopt er ook niet veel van:

* Starting test 1 of 1 **
Connected to: speedtest.caiway.nl -- Using IPv4 address
Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done
checking for firewalls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done
running 10s outbound test (client-to-server [C2S]) . . . . . 3.77Mb/s
running 10s inbound test (server-to-client [S2C]) . . . . . . 8.68Mb/s
The slowest link in the end-to-end path is a 10 Mbps Ethernet subnet
Alarm: Duplex Mismatch condition detected Switch=Full and Host=half
[S2C]: Packet queuing detected

Zowel het Arris modem en mijn router (Netgear WNDR WNDR3700) hebben gigabit poorten dus het probleem bij mij moet wel bij Caiway liggen.
Gewijzigd door darkstalker op 21 oktober 2010, 23:44
 
maanmist
Het flippert hier ook nog steeds als een gek.
Heb al mailtje van Caiway gekregen met een wordbestandje waarin allerlei dingen stonden die je dan thuis moest doen zoals vier meetmomenten en bedraad aansluiten etc.
Ten eerste gaat dat hier thuis niet zo eenvoudig en had ik dat al een keer gedaan.
Maar ja, wel ingevuld en opgestuurd. Maar verder, ondertussen een week of drie geleden, weinig verbetering.
 
darkstalker
tis weer zover:

* Starting test 1 of 1 **
Connected to: speedtest.caiway.nl -- Using IPv4 address
Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done
checking for firewalls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done
running 10s outbound test (client-to-server [C2S]) . . . . . 2.85Mb/s
running 10s inbound test (server-to-client [S2C]) . . . . . . 4.75Mb/s
The slowest link in the end-to-end path is a 10 Mbps Ethernet subnet
Alarm: Duplex Mismatch condition detected Switch=Full and Host=half
[S2C]: Packet queuing detected

Tot de avond ging het allemaal wel soepel, maar nu moet ik weer minuten wachten totdat een Youtube clip (480p) geladen is. bleh Sad
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding weer helemaal bagger vandaag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen 5 29 november 2016, 21:00
Draadloze verbinding valt weg Algemeen 7 27 april 2016, 13:59
snelheid verbinding coax Snelheid 15 25 maart 2016, 20:06
Instabiele wifi verbinding Algemeen 11 07 maart 2016, 21:14
Weer gedoe met "volwassen" zenders. Digitale radio of televisie storing 12 25 januari 2016, 09:00
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:29:02
| Highway06:47:37
| 2fast4u06:52:37
| Solaris07:14:20
| erickiel09:03:49
| vossoft10:05:21
| Bordewolf11:43:59
| flipje12:40:04
| Sandwedge13:49:58
| markmart20:09:00
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.