Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding weer helemaal bagger vandaag
|
|
maanmist |
Geplaatst op 19 September 2010, 18:55
|
Activiteit Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Was vandaag weer niks, vanmorgen weer volle snelheid en vanmiddag om de haverklap verbinding weg in 2675. Zit nu bekabeld en lijkt idd te werken. Zou het dan zomaar de pas aangeschafte router kunnen zijn? Te vroeg gejuicht. Ook bekabeld disconnects. Misschien de modem? Geeft wel online aan maar niks online, geen verbinding. Gewijzigd door maanmist op 19 September 2010, 19:31 |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 19 September 2010, 22:54
|
Activiteit Berichten: 238 Lid sinds: 22 Nov 2009 |
Quote maanmist schreef: Was vandaag weer niks, vanmorgen weer volle snelheid en vanmiddag om de haverklap verbinding weg in 2675. Zit nu bekabeld en lijkt idd te werken. Zou het dan zomaar de pas aangeschafte router kunnen zijn? Te vroeg gejuicht. Ook bekabeld disconnects. Misschien de modem? Geeft wel online aan maar niks online, geen verbinding. Aiii wat een ellende, ik neem aan dat je de helpdesk al geinformeerd heb hierover ? Ik heb een tijdje last gehad van onstabiele verbindingen. Ik kreeg toen deze link aangeboden om te testen: http://speedtest.caiway.nl/ndt/ Het één en ander is dan af te lezen. Bij mij bleek het probleem in de wijkkast te zitten, teveel ruis op het signaal of zoiets volgens de monteur. Opnieuw door hem afgeregeld in de wijkkast binnen 2 minuten en alles was weer toppie. Oorzaak ? , geen verklaring. Gewijzigd door DH64 op 19 September 2010, 22:59 |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 20 September 2010, 06:53
|
Activiteit Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Quote DH64 schreef: Quote maanmist schreef: Was vandaag weer niks, vanmorgen weer volle snelheid en vanmiddag om de haverklap verbinding weg in 2675. Zit nu bekabeld en lijkt idd te werken. Zou het dan zomaar de pas aangeschafte router kunnen zijn? Te vroeg gejuicht. Ook bekabeld disconnects. Misschien de modem? Geeft wel online aan maar niks online, geen verbinding. Aiii wat een ellende, ik neem aan dat je de helpdesk al geinformeerd heb hierover ? Ik heb een tijdje last gehad van onstabiele verbindingen. Ik kreeg toen deze link aangeboden om te testen: http://speedtest.caiway.nl/ndt/ Het één en ander is dan af te lezen. Bij mij bleek het probleem in de wijkkast te zitten, teveel ruis op het signaal of zoiets volgens de monteur. Opnieuw door hem afgeregeld in de wijkkast binnen 2 minuten en alles was weer toppie. Oorzaak ? , geen verklaring. Heb al twee keer aan de bel gehangen maar ze zweerden erbij dat ik eerst bekabeld moest proberen om het probleem router uit te sluiten. Maar bekabel/onbekabeld maakte geen verschil. Heb gisteravond de stroom er een halfuurtje af gehad en systeemherstel gedaan naar voor het probleem en hierna is de verbinding iig geval gebleven. Snelheid is wel weer kut. |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 20 September 2010, 10:49
|
Activiteit Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Site van DH64 geeft volgende resultaten om 10.45 uur: TCP/Web100 Network Diagnostic Tool v5.5.4a click START to begin ** Starting test 1 of 1 ** Connected to: speedtest.caiway.nl -- Using IPv4 address Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done checking for firewalls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done running 10s outbound test (client-to-server [C2S]) . . . . . 1.78Mb/s running 10s inbound test (server-to-client [S2C]) . . . . . . 12.74Mb/s The slowest link in the end-to-end path is a 10 Mbps Ethernet subnet [S2C]: Packet queuing detected |
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 29 September 2010, 12:23
|
Activiteit » Den Haag » 2548bw » Basic TV » Samsung DCB-H360R Berichten: 124 Lid sinds: 10 Nov 2009 |
Zo 'n 8 jaar geleden had ik ook Internet van Caiway. Diverse keren monteur langs geweest. Kabels nagekeken, signaal versterkt in wijkkast etc. Na een uur weer geen verbinding of 900 byte p/sec. Dus niet eens 1kb. De telefoonkosten waren soms meer dan het abonnement. Ben toen overgegaan naar Planet adsl, 384kb wat fantastisch was dat. Altijd verbinding. Wel duurder. Na 4 jaar overgegaan naar wanadoo-online adsl2, 20MB, haal 10Mb, altijd verbinding, inderdaad de administratie is /was daar een puinhoop. Maar weer een stuk goedkoper. Betaal nog steeds 30 euries incl telefoon voor 4 ct. per gesprek. Waarom vertel ik dit.. Mijn buren hebben allemaal Caiway en omdat ik er wel een beetje thuis in ben, staat er gemiddeld een buur per week wel bij mij voor de deur. Met bovenstaande klachten. En daarom ben ik blij met mijn beslissing van 8 jaar geleden, omdat ik zie dat nu nog steeds dezelfde ellende nog bestaat. Gewijzigd door Joke Den Haag op 29 September 2010, 12:25 |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 20 October 2010, 21:11
|
Activiteit Berichten: 238 Lid sinds: 22 Nov 2009 |
Hallo allemaal, Ik was benieuwd of er nog Ultra gebruikers zijn die ook een lagere upload snelheid hebben de laatste dagen ? Ik heb de modem al een paar keer gereset maar het maakte niet uit. |
|
|
fari2012 |
Geplaatst op 21 October 2010, 22:04
|
Activiteit Berichten: 33 Lid sinds: 29 Nov 2009 |
In Kudelstaart gemeente Aalsmeer is het: Laatste tijden redelijk constant. |
|
|
darkstalker |
Geplaatst op 21 October 2010, 23:43
|
Activiteit » Maassluis » 3141KT » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Turris Omnia » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 137 Lid sinds: 21 Oct 2010 |
Hier in Maassluis (3141KT) is het anders aardig brak: Het was twee uurtjes geleden nog erger. Toen kwam ie niet hoger als 8Mbit/512Kbit. Moest gewoon 3 minuten wachten totdat een Youtube clip genoeg gebufferd had (deed er drie tegelijk, en connectie ging maar 200kB/s totaal). Volgens NDT klopt er ook niet veel van: * Starting test 1 of 1 ** Connected to: speedtest.caiway.nl -- Using IPv4 address Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done checking for firewalls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done running 10s outbound test (client-to-server [C2S]) . . . . . 3.77Mb/s running 10s inbound test (server-to-client [S2C]) . . . . . . 8.68Mb/s The slowest link in the end-to-end path is a 10 Mbps Ethernet subnet Alarm: Duplex Mismatch condition detected Switch=Full and Host=half [S2C]: Packet queuing detected Zowel het Arris modem en mijn router (Netgear WNDR WNDR3700) hebben gigabit poorten dus het probleem bij mij moet wel bij Caiway liggen. Gewijzigd door darkstalker op 21 October 2010, 23:44 |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 22 October 2010, 06:59
|
Activiteit Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Het flippert hier ook nog steeds als een gek. Heb al mailtje van Caiway gekregen met een wordbestandje waarin allerlei dingen stonden die je dan thuis moest doen zoals vier meetmomenten en bedraad aansluiten etc. Ten eerste gaat dat hier thuis niet zo eenvoudig en had ik dat al een keer gedaan. Maar ja, wel ingevuld en opgestuurd. Maar verder, ondertussen een week of drie geleden, weinig verbetering. |
|
|
darkstalker |
Geplaatst op 24 October 2010, 20:07
|
Activiteit » Maassluis » 3141KT » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Turris Omnia » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 137 Lid sinds: 21 Oct 2010 |
tis weer zover: * Starting test 1 of 1 ** Connected to: speedtest.caiway.nl -- Using IPv4 address Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done checking for firewalls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done running 10s outbound test (client-to-server [C2S]) . . . . . 2.85Mb/s running 10s inbound test (server-to-client [S2C]) . . . . . . 4.75Mb/s The slowest link in the end-to-end path is a 10 Mbps Ethernet subnet Alarm: Duplex Mismatch condition detected Switch=Full and Host=half [S2C]: Packet queuing detected Tot de avond ging het allemaal wel soepel, maar nu moet ik weer minuten wachten totdat een Youtube clip (480p) geladen is. bleh |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding weer helemaal bagger vandaag', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
TV5 weer terug in het basispakket! | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 1 | 23 Jan 2023 |
Verbinding valt telkens weg | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 01 May 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie