obey-robots.txt
10 December 2016, 05:58
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Hoe sluit ik het beste een Switch aan

Plaisier
Ik wil mijn wifi router verplaatsen om een beter bereik te behalen, (Eminent EM4585)
Alles zit nu te dicht op elkaar ( telefoon, router, modem, en alle bijbehorende adapters, en vlak bij een radiator, en geeft hierdoor een slecht bereik.
Nu zit het zo aangesloten:
glasvezelmodem, kabel naar de router, en van hieruit kabels naar mijn PC, TV, Enz. Enz.
Moet ik nu van de glasmodem een kabel naar mijn router ( 5 meter verderop) en dan een kabel terug naar de Switch, en van hieruit alle andere apparaten aansluiten?

Of kan ik ook van de glasmodem naar de switch, en dan een enkele kabel(5 meter) aar mijn wifi router , en alle andere apparaten direct van af de Switch.

Plaisier
Bedankt voor de info, hier had ik niet direct aan gedacht.
Dat is dus een kabeltje extra trekken.

Bakstenen
@ Jaco, als je glastv heb trek je toch een aprte kabel vanaf het glasvezelmodem naar je TV of ging het hier alleen om internet?

Plaisier
ja glasvezel 500 heb ik, en van de glas modem gaat al direct een kabel naar de TV
Het probleem is dat er veel wifi signalen in de buurt zitten, en die van mijn buren zijn soms sterker dan die van mij zelf.
Ook is het bereik in huis, en in de tuin slecht, en dat hoop ik te verbeteren door mijn wifi router midden in huis te plaatsen.
daar heb ik ook geen storende factoren zoals elektrische apparatuur en dergelijke.

mart148
Hallo, Plaisier,

Ik krijg het gevoel dat je wifi netwerk gestoord wordt door een ander wifi netwerk op hetzelfde kanaal.
Mocht je beschikking hebben over een smartphone met android, probeer dan eens wifi analyzer uit om te kijken of je dat zo is. Misschien kun je dan het kanaal van je wifi router veranderen. Hier een link naar een interessant artikel op how-to-geek (engels).

http://www.howtogeek.com/197268/how-to-find-the-best-wi-fi-channel-for-your-router-on-any-operating-system/

Veel wifi routers/access points staan af-fabriek op hetzelfde kanaal, en dat zit elkaar in de weg. Een "vrij" kanaal doet soms wonderen.

Succces!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe sluit ik het beste een Switch aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay Glasvezel modem 16 02 december 2016, 09:01
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
Switch schakelde terug naar 100 Mbps Eigen netwerk 5 17 augustus 2016, 23:47
switch CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 5 11 december 2015, 22:28
De beste glasvezelaanbieder van Nederland nu in Cogas gebied verkrijgbaar CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 4 09 augustus 2015, 11:28
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:30:06
| Highway06:48:41
| 2fast4u06:53:41
| Solaris07:15:24
| erickiel09:04:53
| vossoft10:06:25
| Bordewolf11:45:03
| flipje12:41:08
| Sandwedge13:51:02
| markmart20:10:04
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.