obey-robots.txt
03 December 2016, 03:22
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay" posten.
 Onderwerp afdrukken

samenvoeging kabelaanbieders

Elspasteen
Hallo, ik ben bezig om uit te zoeken wat voor mij het gunstigste en ook goedkoopste totaalpakket is wat betreft televisie, telefoon en internet. Internet heb ik bij Caiway, telefonie alleen mobiel en T.V. digitaal via een humax kastje zonder card (voorheen abonnement bij Caiway) rekam zenders. Dus eigenlijk een allegaartje. Ook totaalwijzer.nl gebruikt voor vergelijkingen. Bij K.P.N. geinformeerd en daar kreeg ik de mededeling van een medewerker dat Ziggo en Caiway één zijn ! Is dat zo ? Kan deze mededeling nergens vinden of heb ik wat gemist ? Dit wil ik alleen maar weten. Groetjes van Paul

Joke Den Haag
Niet dat ik weet.
Wel is het mogelijk voor bv. Tele2 van het netwerk van Ziggo en nog een andere kabelboer gebruik te maken. Alleen analoog heb ik begrepen.

magicwizz
Elspasteen schreef:
Hallo, ik ben bezig om uit te zoeken wat voor mij het gunstigste en ook goedkoopste totaalpakket is wat betreft televisie, telefoon en internet. Internet heb ik bij Caiway, telefonie alleen mobiel en T.V. digitaal via een humax kastje zonder card (voorheen abonnement bij Caiway) rekam zenders. Dus eigenlijk een allegaartje. Ook totaalwijzer.nl gebruikt voor vergelijkingen. Bij K.P.N. geinformeerd en daar kreeg ik de mededeling van een medewerker dat Ziggo en Caiway één zijn ! Is dat zo ? Kan deze mededeling nergens vinden of heb ik wat gemist ? Dit wil ik alleen maar weten. Groetjes van Paul

Ziggo en Caiway zijn niet één. Ze gebruiken wel dezelfde techniek qua Digitale TV m.b.t. CI+ Modules maar voor de rest is het niks van elkaar. Het is via het REKAM kabelnetwerk niet mogelijk om een tele2 abonnement af te sluiten.

In de andere gebieden waar caiway zijn diensten aanbiedt is het ook niet mogelijk om op Tele2 te abonneren via de kabel.

Ik hoop dat je zo een duidelijk antwoord hebt gekregen Paul. ;-)

Elspasteen
Iedereen bedankt voor het antwoord, het bevestigd mij in ieder geval dat de verkoop-medewerker van de KPN ook niet weet waar hij over praat ! Omdat ik het niet geloofde heb ik het hem 2 x gevraagd of dat zo was, maar hij bleef stug volhouden.

Even wat anders heeft iemand ervaring met een totaal-pakket van KPN ? Dan bedoel ik dus internet (alleen maar wat surfen en bankieren en niet zoveel downloaden), vaste telefonie(heb ik dus nu niet,wel mobiel), ik ben geen veelbeller en Digitenne, de basis incl. eredivisie live. het laatste heb ik al op een tweede TV. Waar ik het meest benieuwd naar ben is of het internetgebeuren goed werkt. Qua internet zit ik al jaren bij caiway zonder storingen en dus geen klachten. Dat ik wil gaan veranderen heeft meer met het financieele plaatje te maken.
Groetjes, Paul

magicwizz
Elspasteen schreef:
Iedereen bedankt voor het antwoord, het bevestigd mij in ieder geval dat de verkoop-medewerker van de KPN ook niet weet waar hij over praat ! Omdat ik het niet geloofde heb ik het hem 2 x gevraagd of dat zo was, maar hij bleef stug volhouden.

Even wat anders heeft iemand ervaring met een totaal-pakket van KPN ? Dan bedoel ik dus internet (alleen maar wat surfen en bankieren en niet zoveel downloaden), vaste telefonie(heb ik dus nu niet,wel mobiel), ik ben geen veelbeller en Digitenne, de basis incl. eredivisie live. het laatste heb ik al op een tweede TV. Waar ik het meest benieuwd naar ben is of het internetgebeuren goed werkt. Qua internet zit ik al jaren bij caiway zonder storingen en dus geen klachten. Dat ik wil gaan veranderen heeft meer met het financieele plaatje te maken.
Groetjes, Paul

Daarvoor kun je het beste eens de ervaringen gaan bekijken op het KPN gebruikers Forum :

http://kpn.gebrui...

Daar is het ook mogelijk om andere huidige digitenne abonnees om een mening te vragen.

Succes!
Gewijzigd door magicwizz op 30 juli 2010, 23:17

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'samenvoeging kabelaanbieders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway04:13:04
| ghijs04:27:04
| flipje05:45:01
| 2fast4u06:09:26
| erickiel06:40:20
| vossoft08:04:45
| Murgen08:31:55
| Bordewolf09:26:42
| arievree18:00:37
| osuijk18:16:17
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.