obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway maak zich belachelijk met G75 abo
Stormbreaker
Wat een gemieper en gezever. Ik heb het G150 pakket maar krijg door de waardeloze router slechts 75/75. Dus het is allemaal maar schijn want voor draadloos 150/150 moet ik een router van een paar honderd euro kopen.
 
Migow
Hallo die waardeloze router heb jezelf aangevinkt bij het bestellen!! En een paar honderd euro is ook bull. Voor 100 euro heb je een prima router. Maar niet alleen de router bepaalt de snelheid van je wifi. Ook je netwerkadapter kan een bottleneck zijn!!
 
Adios
Is die router die Caiway levert echt zo waardeloos ?
 
Ex-Ziggo

Quote

Stormbreaker schreef:

Wat een gemieper en gezever. Ik heb het G150 pakket maar krijg door de waardeloze router slechts 75/75. Dus het is allemaal maar schijn want voor draadloos 150/150 moet ik een router van een paar honderd euro kopen.

Aha, Caiway past de snelheid dus aan de beperkingen van die Sitecom router aan. In plaats van over te stappen op een geschikter type router.

Quote

H D R schreef:

Is die router die Caiway levert echt zo waardeloos ?

T is een Sitecom.
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Migow schreef:

Wij EISEN??? Ga dat bij caiway eisen!!! En verhogen de prijs voor een ieder??? Praat voor jezelf!!! En nieuwe klanten zitten niet aan caiway vast!!! Er is keus dus wat wil je nu precies?? Caiway heeft deze 3 pakketen en thats it. Dan kan je hier wel blijven herhalen dat het een schande is maar denk je echt dat ze het terugdraaien??? Jammer maar deze 3 pakketten zijn het en anders fiber/solcon nemen. Betaal je veeeel meer!!


Overigens nog een toevoeging hierop. G150 is symbolisch 1 euro duurder gemaakt dan G75 en geen interactieve tv mogelijkheid. Dus..... je praat onzin want je buurman heeft een ander soort pakket (zou Caiway zeggen)


Dat is allemaal prima, maar biedt dan ook datzelfde pakket G150 aan voor die ene euro meer zodat de klant kan kiezen tussen G75 en G150. Dat geleuter over interactieve tv kun je meteen wel stoppen, dat neemt niemand.
 
Migow
Wie kiest dan nog g75 als wat jij wil het g150 1 euro duurder zou moeten zijn. Slaat ook nergens op. Je zal het met deze 3 pakketten moeten doen en dat ist. Of je het nu leuk vind of niet. Je hoeft het niet te nemen hoor!!!! Dat geleuter over me buurman betaald voor dubbele snelheid hetzelfde slaat ook kant nog wal. Je hebt met nu te maken en niet wat in het verleden was. Volgend jaar wordt het 75/75 vast wel in snelheid verhoogd dus wacht nog even Grin
 
Adios
Verleden? Die buurman betaalt nog steeds hetzelfde voor Glas 150 hoor.
En de nieuwe klant krijgt voor hetzelfde geld de helft minder snelheid.

De ongelijkheid en benadeling van nieuwe klanten is helaas het klare heden !!
 
Highway
Net even op de site van fiber.nl gekeken. Het is mijn indruk dat caiway het eerste pakket heeft aangepast op het aanbod van fiber.nl.

Zodra fiber.nl de snelheden weer omhoog doet en de prijzen omlaag, zal caiway wel volgen met een aanpassing naar hogere snelheden.

Ik snap eigenlijk niets van die snelheden. Glasvezel is toch zo'n beetje onbegrenst? Waarom dan die lage snelheden. Het enige probleem kunnen routeringsknooppunten zijn.

Ik zou zeggen iedereen 1GB up en down en prijsverschillen door keuze in tv, iptv, on demand en telefonie opties.
Handtekening
Wink
 
Adios
Als ik op de website kijk van Fiber en mijn postcode insla, kan ik alleen maar kiezen uit DSL abonnementen.
 
Almelo26
Heb het vanmorgen ook aangegeven dat belachelijk is dat ze ineens van 150 naar 75 gaan met maar 1 euro verschil. Dit gedaan via openbare twitter. Ik kreeg antwoord dat ze het toch eens intern gaan bespreken en toch gaan kijken wat er nog mogelijk is. Heb ook aangegeven dat stel dat je baas een loonsverhoging anakondigt en vervolgens je salaris halveert. Belachelijke actie anno 2015 om internetsnelheden te verlagen i.p.v. te verhogen. Even afwachten met welk antwoord ze gaan komen dus....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway maak zich belachelijk met G75 abo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie