obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Glasvezel vragen en vergelijk
Migow
Owww dan hoef ik trosradar en varakassa ook niet meer te geloven. Smile
 
Bakstenen
Misschien hebben jullie het beter getroffen, maar ik had mobiel en gewone telefoon en ben gelukkig weg bij KPN
 
Migow
Ja oke maar prijstechnisch gezien is caiway nog niet zo slecht. Maar ja je hebt overal klagers. Ik ben tevrede met caiway. Glasvezel is top. Coax tv kwaliteit is top. En de rest zoals telefoon qua prijs: koop simonly en je kan uren bellen voor weinig. Hotspot zitten de meeste niet op te w88. Ik ben vrees ik de uitzondering hier die wel blij is met het pakket van caiway Smile
 
Migow
Die gaan ze leveren. Ziggo levert dus caiway moet wel in het cogas gebied want qua pakket zou daar toch niets veranderen? Fox hebben ze toen ook gelijk geleverd.
 
Migow
Alleen maar voordeel roberto dat ze daar dat overnemen haha. Volgend jaar basispakket op tablet foxsport go en nog meer zaken. Het versnelt het leveren wel haha. Anders konden we nog jaren w88
 
Bakstenen

Quote

Roberto schreef:

Quote

Migow schreef:

KPN heeft zich ontwikkeld tot een zeer klantvriendelijk bedrijf. Goed bereikbaar, gratis monteurs en goede apparatuur (o.a. tv via Wifi!!)

Zijn er zeker twee die dezelfde naam hebben,KPN was en blijft een staats bedrijf dus service ho maar,niet dat de service van Caiway beter is


KPN geen serviceLOL

Gratis installatie op 1 pc en 2 tv's
Dat heet service en tegen een kleine prijs van een paar tientjes verdere uitbreiding. Zou een hoop gepruts bij Caiway klanten voorkomen[/quote]
Je kan via Caiway een student laten komen voor het installeren dat is hetzelfde
 
Bordewolf

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

Roberto schreef:

Quote

Migow schreef:

KPN heeft zich ontwikkeld tot een zeer klantvriendelijk bedrijf. Goed bereikbaar, gratis monteurs en goede apparatuur (o.a. tv via Wifi!!)

Zijn er zeker twee die dezelfde naam hebben,KPN was en blijft een staats bedrijf dus service ho maar,niet dat de service van Caiway beter is


KPN geen serviceLOL

Gratis installatie op 1 pc en 2 tv's
Dat heet service en tegen een kleine prijs van een paar tientjes verdere uitbreiding. Zou een hoop gepruts bij Caiway klanten voorkomen

Je kan via Caiway een student laten komen voor het installeren dat is hetzelfde[/quote]

Dit studenten van Caiway mogen ze er wel laten. Dat komt ook niet professioneel over naar mijn mening!

KPN legt ALLES aan, incl bedrading etc. door eigen monteurs. Ze gaan niet eerder weg voordat alles werkt en is doorgemeten.
Ziggo heeft ook eigen monteurs (of ingehuurd via een professioneel montagebedrijf) ook gratis, zelfde die gaan ook voor 100% goede oplevering.
 
Bakstenen
kan zijn ik ga het beleven,de werkgever van mijn vrouw was overgestapt naar de KPN en waar ik woon helaas slechte ontvangst met de mobiele telefoon,dat gingen ze oplossen,na denk 6 maanden komt er woensdag een monteur waar ik nu al mijn bedenkingen over heb KPN heeft dat weer uitbesteed aan een ander bedrijf die mij belde om te vragen wat er in de doos zat die KPN geleverd had zodat ze de juiste spullen konden meenemen,hu wat bedoel je je krijgt opdracht iets te maken en dan weet je niet wat je opdrachtgever voor spullen levert ,en dat bedoel ik met KPN, ik kan een hele pagina vullen met de slechte service van ze.
Maar uiteraard lukt het ze ook wel bij andere mensen anders heb je geen reden van bestaan,of is dat misschien de reden dat het zo slecht gaat met KPN
 
2fast4u
ik had zelf KPN en hun gaan tot en met de kast waar de verbinding binnenkomt tot woonkamer doen hun niks dat kost extra (135 euro) en KPN nou ik moet wel zeggen dat het niks is slecht internet bij gamen slecht service en hoe Bakstenen al zegt ik had wel dat zelfde dat hun mij vroegen wat ik alles kreeg in de doos... na ja als Caiway klant ben ik helemaal tevreden
 
Bordewolf

Quote

2fast4u schreef:

ik had zelf KPN en hun gaan tot en met de kast waar de verbinding binnenkomt tot woonkamer doen hun niks dat kost extra (135 euro) en KPN nou ik moet wel zeggen dat het niks is slecht internet bij gamen slecht service en hoe Bakstenen al zegt ik had wel dat zelfde dat hun mij vroegen wat ik alles kreeg in de doos... na ja als Caiway klant ben ik helemaal tevreden


KPN heeft in de loop van de jaren echt zijn service verbetert. En installatie is inmiddels gratis incl bedrading, ook tot de slaapkamer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Glasvezel vragen en vergelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie