obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Aanstaande zaterdag de commotie over Caiway in Twente op televisie bij Kassa op televisie !!
Murgen
Mwah, Cogas heeft wat uit te leggen maar als ik het goed begrijp wil Ziggo niet investeren in glasvezel? En waar is de provincie en de gemeente? Die laten de burger ook aan hun lot over.

By the way, ik ben pertinent tegen public wifi zoals UPC en Ziggo dat aanbieden. Ik bepaald welke router hier in huis staat en wie daar toegang toe hebben en niet mijn provider. Alleen daarom heb ik minder moeite met Caiway dan met UPC/Ziggo.
 
Migow
Al die gemeentes hebben ook boter op hun hoofd gehad. Wel miljoenen krijgen maar niemand die toen vragen heeft gesteld. En nu het kalf verdronken is. Ach zakken vullen. Die directeur van caiway vertelde dat er aanbieders op glasvezel bijkomen? Geloof er geen hol van. Overal waar caiway nu al glasvezel aanbied zijn ze de enige. En hier heb ik de getekende brief ook gelezen wat de gemeente heeft ondertekend en ja daar stond ook duidelijk in dat het een open netwerk is met twee glasvezels. Tjaaa die 2e vezel wordt nog steeds niet gebruikt. Dus loze beloftes. Ik ben er van overtuigd dat er meer aanbieders van glas zouden willen, maar als je de prijs maar hoog houdt voor de concurent dan komt er nooit concurentie.
 
Adios
Roberto, geloof jij nog in sprookjes ?
 
Migow
Vond het ook een zwakke uitzending. Die mevr. Zei dat onderling bellen kosteloos was. Volgens mij is dat bij ziggo ook al afgeschaft. Wat ik wel vreemd vind dat oudere mensen met alarmering miv januari GEEN alarm meer hebben, want caiway ondersteund dat niet. Sad En elke keer de opmerking: dat ze geen keuze hebben. Ofdat ze dat nu wel hebben dan. Zijn er nu meer aanbieders op kabel?
 
Murgen

Quote

Migow schreef:

Vond het ook een zwakke uitzending. Die mevr. Zei dat onderling bellen kosteloos was. Volgens mij is dat bij ziggo ook al afgeschaft. Wat ik wel vreemd vind dat oudere mensen met alarmering miv januari GEEN alarm meer hebben, want caiway ondersteund dat niet. Sad En elke keer de opmerking: dat ze geen keuze hebben. Ofdat ze dat nu wel hebben dan. Zijn er nu meer aanbieders op kabel?


Er zijn veel en veel meer aanbieders van telecommunicatie. Gewoon basispakketje tv/radio bij caiway en je telefonie bij anderen. En e-mail naam van een ISP is achterhaald, neem een gmail of icloud account en je bent daar ook van verlost.
 
Adios
Je wordt echt bedondert door Caiway en Cogas waar je bij staat.

De tweede aanbieder op de glasvezel, ook voor particulieren wordt CBizz.

http://www.maarkelsnieuws.nl/?p=15956
 
Bordewolf

Quote

HDR schreef:

Je wordt echt bedondert door Caiway en Cogas waar je bij staat.

De tweede aanbieder op de glasvezel, ook voor particulieren wordt CBizz.

http://www.maarkelsnieuws.nl/?p=15956

Hoe durven ze dit als tweede aanbieder te brengen. Schande! CBizz is de zakeljke poot van Caiway niet meer en niet minder.
Wat een leugenbende!
 
Adios
Het gekke is als ik de postcodecheck doe voor Krimpen dat wij niet voor de tweede aanbieder kunnen kiezen op de glasvezel.

Alleen een postcode van Twente werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanstaande zaterdag de commotie over Caiway in Twente op televisie bij Kassa op televisie !!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie