obey-robots.txt
04 December 2016, 13:16
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Caiway Glasvezel Basis pakket Oudenbosch

Murgen
Mensen, even een tip/waarschuwing!

Ik heb vanaf december 2012 glasvezel en onlangs kwamen de nieuwe pakketten en de prijsverhoging (61,50 inclusief gratis Plus pakket). En ik vond het Plus pakket wel handig vanwege Syfy maar wat denk je: geen Plus pakket. Caiway heeft het er eenzijdig afgesloopt!

Abonnementsgegevens Abonnement: Alles-in-1HD TV
Prijs: Inbegrepen in bundel
Abonnee sinds: 22 december 2012
Opbouw abonnement: Extra zenderpakket Plus TV bij Alles-in-1 pakket € 0,00
Totaal: € 0,0

Ik heb dus maar direct gebeld en het omgezet in een G200 pakket. Sneller internet (hoop je dan) en 9 euro goedkoper per maand want die Entone gooi ik er gelijk uit. Ieder kijkt hier toch via Coax of via Internet naar Netflix Wink
--------Murgen left the building--------

Migow
Snap je niet helemaal, want het pluspakket zat er nooit standaard bij. Ja als je pakket aanschaft dan was het de 1e 2 maanden gratis, maar daarna kun je gewoon betalen. Dus ik weet niet wat ik gemist heb hoor.
Heb mijn pakket 150/150 ook gewoon gehouden en dan hoef ik voor interactieve tv en opneemfunctie niet extra te betalen.
Maar pluspakket? Heb ik nooit gehad en zal het ook nooit nemen.

@migow. Het pakket alles in 1 plus was met minimaal 105 tv zenders. Bij de nieuwe pakketten krijg je alleen basis inbegrepen.
Dat is wel een forse aanpassing zeg van het bestaande pakket.

@murgen. Heb je daar wel een brief van gehad?
Er staat wel in je uitleg inzake mijncaiway dat je er recht op hebt.
Opbouw abonnement: Extra zenderpakket Plus TV bij Alles-in-1 pakket € 0,00

Lijkt me niet dat ze dit doen. Het is eindelijk rustig qua klachten of de helpdesk verveelt zichGrin

Migow
oke snap hem Roberto Jullie hadden dat pakket ism die arties. Echter lees ik dat Murgen van pakket is veranderd en dan gelden toch de nieuwe voorwaarden? En ja caiway sloopt er vanalles uit. Ook het interactieve gedeelte en opneemfuncties etc moet je nu voor betalen terwijl ik dat nog gratis heb zolang ik maar niet overstap op het G200 pakket en lekker bij het 150/150 blijf. En idd is het allemaal verkapte verhoging/versobering

@migow. Gebruiker Murgen heeft dezelfde pakket als jou. Jij hebt als het goed is minimaal 105 zenders. Kun je gelijk kijken of het klopt wat die zegt.

Migow
nee klopt niet ik heb het 150/150 met alleen het basispakket. Dat ik sport 1 en foxsports heb reken ik niet mee Smile
Nooit het pluspakket gratis erbij gehad en ja ik heb ook al een tijdje glasvezel Smile

Migow schreef:

nee klopt niet ik heb het 150/150 met alleen het basispakket. Dat ik sport 1 en foxsports heb reken ik niet mee Smile
Nooit het pluspakket gratis erbij gehad en ja ik heb ook al een tijdje glasvezel Smile

http://web.archiv...s-in-1plus

Zie aantal zenders

Migow
Verrek maar dan heb ik volgens mij het alles in 1 standaardpakket Ik betaal nl. 51,25 nu en daarvoor 50,00 En ja ik heb 150/150 en een entone 515 en ja ik kan opnemen. Smile

https://www.caiwa...V14.02.pdf

Migow schreef:

Verrek maar dan heb ik volgens mij het alles in 1 standaardpakket Ik betaal nl. 51,25 nu en daarvoor 50,00 En ja ik heb 150/150 en een entone 515 en ja ik kan opnemen. Smile

https://www.caiwa...V14.02.pdf

Haha jij hebt Alles in 1 Standaard. Caiway wisselde regelmatig in die tijd. Vandaar wat ik al verwachtte gaan ze het aantal pakketten langzaam verminderen door vermindering van de extra's

Je stapt vanzelf over. Ga jij ook doen tzt.

http://web.archiv.../pakketten

Migow
Ja ooit maar zolang ik niet wijzig moeten ze het volgens mij gewoon blijven leveren

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Glasvezel Basis pakket Oudenbosch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen 5 29 november 2016, 21:00
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen 4 17 november 2016, 20:05
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
glasvezel modem / converter CaiWay Glasvezel modem 10 11 november 2016, 09:22
Excuus mail Caiway Storing 10 04 november 2016, 14:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf01:11:52
| vossoft02:15:55
| Highway03:35:24
| flipje04:19:34
| erickiel05:20:49
| ghijs14:52:24
| Fredy15:06:16
| Adios15:25:15
| Cees18:21:07
| Jaco Hage21:07:34
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.