obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Verbindingskwaliteit Glasvezel wordt niet waar gemaakt door Caiway
olinet

Quote

Migow schreef:

die router terugsturen met een grote strik erom naar caiway. En grabit eens totaal verwijderen en wellicht opnieuw installeren. Wat voor acount heb je bij een newsserver qua snelheid??

evt Router terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw configureren. En kijk eens met programma inSSIDer3 kijken hoe druk het is op alle kanalen.
Ik werk via de 5GHz band waar het heerlijk rusitg is en dat scheelt echt.. En ja mijn wireless valt nooit weg. Toch je router die niet goed is


Misschien is dat want ik heb nooit de router plug and play geplaatst en gebruikt zonder iets aan de instellingen te doen, ik zou niet weten hoe trouwens
 
Migow
Heb je niemand in je kennissenkring die er wel verstand vanheeft, want ik denk dat daar de grootste problemen zitten. Met name het wirelessgedeelte kun je daar instellen. Kies een ander kanaal dan dat de buren hebben etc Dus informeer eens wie dat bij je zou kunnen aanpassen.
Succes
 
olinet

Quote

Migow schreef:

Heb je niemand in je kennissenkring die er wel verstand vanheeft, want ik denk dat daar de grootste problemen zitten. Met name het wirelessgedeelte kun je daar instellen. Kies een ander kanaal dan dat de buren hebben etc Dus informeer eens wie dat bij je zou kunnen aanpassen.
Succes


Ik zal het rond vragen maar ik heb een Wifi router WLR4000 X4 en volgens mij kan ik niets zelf instellen.
 
Migow
Tuurlijk moet deze wel aan te passen zijn. Zoals password, kanaalinstelling etc.
 
olinet

Quote

Migow schreef:

Tuurlijk moet deze wel aan te passen zijn. Zoals password, kanaalinstelling etc.


Helemaal gelijk ik heb al wat op internet gevonden ik ga eerst ff alles doorlezen.

Bedankt voor de reacties
 
Migow
Geen dank en succes gewenst en hopelijk wordt je wifi stabieler daardoor en lost het andere zaken ook op.
 
olinet
Het aanpassen van de wifi kanaal en het terug zetten naar de fabrieksinstellingen heeft niets positief opgeleverd.

Wifi is nog steeds niet stabiel en downloaden met Grabit is nog steeds een drama ondanks dat de speedtest goed is.
 
wsliggers
Vraag: Hoeveel connecties heb je ingesteld bij Grabbit? Heb je SSL aan in die verbinding?? Wat geeft sppedtest.net voor downloadsnelheid aan? Vwb je wifi: wat voor beveiliging gebruik je: WEP, WPA, WPA2....?
 
olinet

Quote

wsliggers schreef:

Vraag: Hoeveel connecties heb je ingesteld bij Grabbit? Heb je SSL aan in die verbinding?? Wat geeft sppedtest.net voor downloadsnelheid aan? Vwb je wifi: wat voor beveiliging gebruik je: WEP, WPA, WPA2....?


Ik heb het aantal connecties aangepast van 10 naar 4 of 6, maakt er niets uit
SSL staat niet aangevinkt
Speed test is prima 94,3Mbit/s DL en 97,8Mbit/s UL alleen zodra ik Grabit gebruik is het rond 700kb/s
WPA2
 
Migow
via welke newsserver download je ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbindingskwaliteit Glasvezel wordt niet waar gemaakt door Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Analoog wordt uitgeschakeld, keuze Internetradio Digitale radio of televisie storing : 5 03 mei 2024
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie