obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Netflix en caiway
Migow
Tuurlijk heb ik wel begrip maar begrijp mij dan ook goed: Waar staat dan dat je netflix zou krijgen bij caiway? Waar staat dat je films kan kijken die je zelf op usb stick heb staan via de entone?? En als je beeld blokkerig is via ip tv dan moet je daar een call voor laten starten, want dat is echt niet waar dat glasvezel blokken geeft. Internet is echt niet sneller?? Weet niet hoe je daar bij komt, maar de snelheid van internet via glasvezel is zeer stabiel en je haalt echt de snelheid wat ze zeggen. Zelfs meer nog.
En als je dat niet ervaart dan is er echt iets mis en zou ik zeker een monteur langs laten komen.
 
Adios
Wel opvallend dat steeds meer mensen de Entone niet meer gebruiken. Als ik eerlijk ben, als je een nieuwe smart TV hebt, met dubbele tuner, voegt zo'n Entone eigenlijk ook niks meer toe. Sterker nog; Entone heeft geen Netflix, Plex, etc.,
 
Migow
maar dat is toch ook nooit gezegd door caiway dat die mogelijkheden er zouden zijn met de entone. Dus ik vind het beetje vreemd dat mensen daar dan wel over gaan klagen. En ja ik heb smart tv en gebruik de entone zelden meer. Heerlijk alles bedienen via je tablet. Wat een luxe Smile
 
Adios
Joh, volgens mij is de Entone alweer op een laag pitje gezet door Caiway. Alle glasvezelabonnementen zijn nu standaard weer met coax. Caiway zwabbert graag Smile
 
Stakenburg
Caiway zou gewoon ook met zijn tijd mee moeten gaan omdat andere leveranciers dat ook kunnen. Wij kunnen nergens anders dus kijken toe hoe andere vrienden en familieleden dit wel kunnen. Dan maar sparen voor een smart/tv en minder kastjes en afstandsbedieningen op de de kast.

Het staat ook nergens als je het op papier zou willen zien.
 
Stakenburg
We kunnen niet allemaal die luxe hebben migow.
 
Bakstenen

Quote

4K schreef:

Joh, volgens mij is de Entone alweer op een laag pitje gezet door Caiway. Alle glasvezelabonnementen zijn nu standaard weer met coax. Caiway zwabbert graag Smile

Wat bedoel je hiermee? ik heb ook die k.. Entone en helaas de coax eruit gehaald,maar ook zie het voordeel niet van de glasvezel op mijn tv had met coax beter beeld geen blokkerig beeld en alleen beneden kan ik glasvezel kijken boven nog niet.
Maar bedoel jij dat de humax weer terug is?
 
Migow

Quote

Stakenburg schreef:

Caiway zou gewoon ook met zijn tijd mee moeten gaan omdat andere leveranciers dat ook kunnen. Wij kunnen nergens anders dus kijken toe hoe andere vrienden en familieleden dit wel kunnen. Dan maar sparen voor een smart/tv en minder kastjes en afstandsbedieningen op de de kast.

Het staat ook nergens als je het op papier zou willen zien.

Maar bij welke andere provider heeft dan wel netflix? Netflix werkt via internet en dat heb je toch? Wat jij wil is via de a9arte uitgang van glasvezelmodem wat naar je entone loopt een app waarbij je netflix kan gebruiken. Heeft ziggo netflix? Heeft upc netflix? Ik begrijp je niet helemaal.
 
Stakenburg
De entone zou toch die app moeten kunnen ontvangen, maar laat maar, wij komen er in ieder geval niet uit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netflix en caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie