obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing TV IJsselstein
Adios
Die link zegt echt alles. Dit kan echt niet. Dit verklaart wel weer gelijk waarom Caiway al jaren als slechtste eindigt in de providermonitor van de consumentenbond. DIT KAN GEWOON NIET!!!

Ik adviseer ook iedereen deze in te vullen. Caiway vraagt het zelf ook op hun website.

Goed dat deze storingspagina's er zijn, want Caiway probeert alles onder het tapijt te vegen. Eigenlijk zou in iedere gemeente kijkers zo actief die storingspagina's moeten vullen. Dat geeft een goed beeld van de situatie.

Al weken ellende in IJsselsteinzo te zien en het gaat maar door. het lijkt of CIF minder aan het coaxnetwerk doet, nu ze glasvezel aangelegd hebben. Maar gezien de vele reacties kijken er graag nog veel mensen via de coaxkabel.
Wat natuurlijk ook weer meer dan verklaarbaar is met de Entone wat overduidelijk geen fijn apparaat is.

Lekkere spagaat waar Caiway zich in bevindt zeg........

De klant betaalt de rekening !!!!!!
 
Caiway Webcare
Vorige week heeft zich een storing voorgedaan in regio Ijsselstein. Deze is verholpen.

Op vrijdag en zaterdag heeft de storing toch nog kortdurend gespeeld. We zijn een ondezoek gestart om de storings bron te achterhalen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
HIAklant
Dit schijnt dus niet alleen in IJsselstein te spelen, ik lees veel ellende met CaiWay.
Hier in Hendrik Ido Ambacht gebeurt het ook regelmatig.
Handtekening
 
iMikey
Ik heb weer storing op de tv, blokjes tijdens de uitzending. Zijn er meer klachten in IJsselstein? Ik woon in Zenderpark.
 
Migow
En het is weer zover. Weer storing tv via coax in ijsselstein. Al vele meldingen via twitter en op alle storingen.nl
 
Adios
Het is bij jullie bijna iedere week bal he?

BfUmKbvIgAA9lRg

Als het zo vaak voorkomt lijkt het me niet meer dan netjes dat Caiway de klant compenseert.

Ik adviseer iedereen de providermonitor in te vullen.
 
Migow
Ja en na het dolle half uurtje is het weer over. Vele meldingen zag ik weer op twitter. Compensatie? Wat is dat? Krijg alleen maar brief met nieuwe tarieven haha. Heb ik de mazzel dat ik evt. Via de entone kan kijken maar velen hebben alleen maar coax. Ach we wachten maar weer op het volgende dolle half uurtje Smile
 
zoef40

Quote

4K schreef:

Het is bij jullie bijna iedere week bal he?

BfUmKbvIgAA9lRg

Als het zo vaak voorkomt lijkt het me niet meer dan netjes dat Caiway de klant compenseert.

Ik adviseer iedereen de providermonitor in te vullen.


En ik adviseer je op te zouten. Doe eens wat nuttigs met je leven. Je kan alleen maar zeiken. Echt zo nutteloos jouw commentaar...bah. Wat een pisvlek.
 
HIAklant

Quote

4K schreef:

Het is bij jullie bijna iedere week bal he?

BfUmKbvIgAA9lRg

Als het zo vaak voorkomt lijkt het me niet meer dan netjes dat Caiway de klant compenseert.

Ik adviseer iedereen de providermonitor in te vullen.


Ik vermoed dat er iets mis is met uw bekabeling binnenshuis Pfft
Handtekening
 
HIAklant

Quote

zoef40 schreef:

Quote

4K schreef:

Het is bij jullie bijna iedere week bal he?

BfUmKbvIgAA9lRg

Als het zo vaak voorkomt lijkt het me niet meer dan netjes dat Caiway de klant compenseert.

Ik adviseer iedereen de providermonitor in te vullen.


En ik adviseer je op te zouten. Doe eens wat nuttigs met je leven. Je kan alleen maar zeiken. Echt zo nutteloos jouw commentaar...bah. Wat een pisvlek.


Wat een reactie, zeker lang over na moeten denken lampie? Wie ben jij om te bepalen dat het commentaar van 4K nutteloos is?

Als ik hier moderator zou zijn had je nu een IP-ban te pakken, ga je schamen Sad
Handtekening
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing TV IJsselstein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 2 03 mei 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie