obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing TV IJsselstein
zoef40
Sinds een week zie ik hier met regelmaat s'avonds artifacts in beeld. De TV hier krijgt zijn signaal nog via de COAX, de rest over de glasvezel. Het probleem zit dus in de COAX verbinding. Zoals nu (donderdag 16-01 om 19:00 uur) is het beeld niet om aan te zien.
Dat het probleem bij Caiway ligt baseer ik op het feit dat meerdere huishoudens naast mij hetzelfde probleem hebben (ook TV over de COAX). Wellicht dat dit een probleem in de wijkkast is.
Graag een reactie van jullie kant.

m.vr.gr.
zoef 40
 
Migow
Zelfde hier. Kijk van ellende nu via iptv. Eindelijk hebben ze nu door dat er iets staat te jutteren want als je 1200 belt staat er bandje op met mededeling dat er storing is ij IJsselstein. Hopelijk lossen ze het goed op. Dit is nu al 3e of 4e keer in tyd van 1, 5 week. Vaak is/was het na half uurtje weer over en had ik weer prima beeld. En dat blokken geldt voor alle kanalen
 
Adios
Misschien een voorbode dat CIF het coaxnetwerk een beetje aan het verwaarlozen is? Ik vind dit wel erg vaak in anderhalve week tijd.
 
Migow
En alles is weer in orde. Heeft weer half uurtje geduurd en alles is weer toppie. Hoop alleen dat het permanent opgelost is en ofdat ze uberhaubt iets vervangen of gerepareerd hebben, want anders kunnen we binnenkort weer blokjes tellen Smile
 
Migow
En hop nu weer blokkering beeld en gisteravond ook zo'n 5 minuten. Via de tweet kreeg ik bericht van caiway dat het hersteld was. Nou echt niet.
 
Adios
Wat vervelend zeg. Ligt het niet aan je binnen bekabeling? Als Caiway zegt dat het hersteld is door CIF, moet je er toch vanop aan kunnen dat dit de waarnheid is.
 
rhuijben
Als je een Caiway search op twitter gebruikt is goed te zien dat het problem in de signaal aanlevering door heel IJsselstein zit. Alle wijken hebben het probleem en zelfs uit het aangrenzende Benschop komen de berichten als we weer blokken hebben...
 
rhuijben
(Ik had vanmorgen de TV niet aanstaan. Dus deze kan ik niet bevestigen. De afgelopen +- week wel drie keer meegemaakt)
 
Adios
Nou, daar betaal je toch niet voor ?
Er is een geschillencommissie voor de kabel.
 
Migow
]

Quote

4K schreef:

Wat vervelend zeg. Ligt het niet aan je binnen bekabeling? Als Caiway zegt dat het hersteld is door CIF, moet je er toch vanop aan kunnen dat dit de waarnheid is.


Dan zou het bij iedereen in ijsselstein/benschop aan de bekabeling liggen.
Lees maar eens zou ik zeggen.
http://allestoringen.nl/storing/caiwa...bij-caiway

Dus als caiway zegt dat het hersteld is dan zou ik daar niet zo zeker van zijn. Smile
Hopelijk is het gisteren wel goed hersteld. we wachten wel weer af
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing TV IJsselstein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie