obey-robots.txt
08 December 2016, 15:11
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken

ervaring met caiway in markelo

sfrantzen
Zijn er al mensen op dit forum die goede ervaringen hebben met glasvezel van caiway in markelo of hof van twente ? Ik wil eventueel december overstappen op glasvezel van caiway maar heb nog niemand in onze straat gehoord die overgestapt is op glasvezel vandaar ?

Ben trouwens ook benieuwd of er al mensen zijn die ervaring hebben met powerplug stekkers, ik heb ze nu in gebruik bij abonnement met kpn en werkt super. Moet alleen nog ontdekken of dat ook met modem kan van caiway ?

Adios
Als er nog niemand is overgestapt in jouw straat, is dat dan omdat het Caiway glasvezelproduct nog niet beschikbaar is bij jullie ?

Of heeft het een andere reden?

sfrantzen
Hele dorp heeft al glasvezel, beschikbaar sinds mei 2013 je kunt kiezen voor 150 mb pakket of 300 mb pakket maar als ik al die ervaringen hier lees krijg ik mijn twijfels met name over het tv gebeuren van Caiway, internet zal wel lukken kan je weinig aan verknallen

Adios
Want Markelo heeft op de coaxkabel Ziggo televisie, klopt dat ?

Wat ik interessant vindt aan deze casus is, dat blijkbaar internetsnelheid alleen geen reden is om over te stappen. Ziggo biedt niet de hoge snelheid die Caiway biedt op de glasvezel ( althans om dit moment niet).

Ik ben dan zelf heel benieuwd wat dan de oorzaak is dat toch zo weinig mensen overstappen naar glasvezel. Ligt dat aan het product Caiway of bevalt het product Ziggo juist zo goed of heeft het een andere reden?

In meer gemeenten waar belangstelling wordt gepeild door Reggefiber, wordt de dertig procent niet gehaald, dus blijkbaar voorziet IPTV over de telefoonlijn of DVB-C over de coaxkabel voldoende in de behoeften van de klant in veel gevallen.

Ik denk als Caiway tevens DVB-C had aangeboden op de glasvezel, dat de drempel een stuk lager zou liggen om over te stappen.

sfrantzen
Wat ik niet snap van Caiway is dat de 2e tv over de coax moet, ik ben juist naar KPN toen overgestapt omdat ik geen zin had om coax door hele huis te gaan trekken, dus nu werk ik met 2 poweradapters en kan dochter gewoon boven tv kijken zonder dat ik extra kabel moest trekken. Volgens mij moet dat met glasvezel ook kunnen, in meterkast zo poweradapter en die aansluiten op het glasvezelmodem en boven dan ook zo stekker en daaraan dan een tweede tv ontvanger, bij KPN krijg je 2e tv ontvanger gewoon gratis bij Caiway is dat weer extra betalen volgens mij.
Denk dat Markelo heel traditioneel is, en veel oudere generaties, die houden vast aan oude bekende en vaak hebben die niet hoge internetsnelheden nodig, ik gebruik internet vooral voor werken thuis, maar als Caiway dat niet eens goed kan garanderen ga ik dus ook nog ff wachten.

Nou moet ik ook eerlijk zijn, op forum van KPN wordt net zo hard geklaagd als men hier doet, nou ik heb bij KPN geen problemen gehad, mits je internetsnelheid hoog genoeg is, ik moest dus 80mb pakken, met 40 mb ben je al 30 mb kwijt voor IPTV en als je dan gaat internetten dan wil je tv signaal gaan haperen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ervaring met caiway in markelo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen 5 29 november 2016, 21:00
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
Excuus mail Caiway Storing 10 04 november 2016, 14:19
Caiway TV Algemeen 2 05 oktober 2016, 18:35
Pas op bericht "Nieuwe Caiway Veilig Internet omgeving" Algemeen 7 23 september 2016, 19:51
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway00:25:51
| Jaco Hage01:18:06
| osuijk02:36:45
| flipje02:53:30
| Migow03:03:49
| 2fast4u05:56:38
| arievree06:07:14
| vossoft06:09:44
| beelkima16:32:09
| GianiV18:02:55
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.