obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
WAN adres
EdKo
Kan iemand mij vertellen waarom CAIWAY mijn WAN-adres wisselt. Dit is erg vervelend, zeker als je een website host en/of via extern een eigen server wil benaderen. Zonder enige aankondiging en of reden heb ik ineens een ander adres.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat CAIW dit niet meer doet!
 
Piedrodim
Niet alleen jouw IP-adres.
Het is nu eenmaal DHCP bij de Caiway... Maar uh, de mijne is al tijden onveranderd, en ik restart mn router nogal eens.
Eigen server thuis en maak je daar veel gebruik van? Dan zou ik een eigen domein naam nemen met (dyn) DNS beheer.
Dit zijn niet de kosten.
 
erlinden
Je kan een vast IP adres afnemen (prijs die gerekend wordt toen ik daarnaar informeerde was €25,- per maand!!).

Hopen dat de wereld snel overstapt naar IPv6...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WAN adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
ip adres probleem Klacht over CaiWay/Delta : 6 04 apr 2019
mail smtp adres Klacht over CaiWay/Delta : 2 08 okt 2015
Adres instellen als veilig voor Sitecom Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 30 jul 2014
Vast IP adres Eigen netwerk : 7 25 mei 2014
Advertentie