Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Internet in Cabauw
|
|
Sunny |
Geplaatst op 27 August 2013, 21:16
|
Activiteit » Cabauw » 3411EK » Internet Standaard » eminent 4553 Berichten: 1 Lid sinds: 27 Aug 2013 |
Mijn internetverbinding is de laatste 4 avonden heel slecht. Rond 19:00/19:30 valt het in een keer weg (telefoon ook). De lampjes van mijn modem gaan uit. Het kan dan echt een aantal uren duren (soms een hele nacht) voordat het weer terug is. Ik heb net met caiway hierover proberen te bellen, maar dan valt ondertussen mijn telefoon weer uit. Ik kan wel mobiel blijven bellen, maar met elke avond 20 wachtenden voor me, is dat ook niet echt betaalbaar. Modem reset en zo heb ik ook al geprobeerd, maar dat heeft geen zin. |
|
|
barca1505 |
Geplaatst op 27 August 2013, 21:19
|
Activiteit » 2291sp » Alles-in-1 Totaal » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 5 Lid sinds: 26 Aug 2013 |
waar staat je modem, staat ie bij de hoofdaansluiting staat ie rechtstreeks aangesloten ik zou het modem rechtsreeks aansluiten zonder splitter en dan caiway bellen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet in Cabauw', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie